Bir alışveriş merkezinin yemek bölümündeki masalarda ayakkabılarını çıkarmış, ayaklarınıda diğer bir sandalyeye koymuş orta yaşlı bir adam gördüm. Etrafında poşetler vardı. Hanımın peşinde gezmekten yorulmuş, müsaadesini isteyip çekilmiş gibime geldi benim. Ortamdaki hiç kimse onun huzurunu bozamazmış gibi duruyordu. Babet çorapları da temizdi şimdi. Kendi rahatına karşı olan düşkünlüğü beni cezbetmedi değil :D
Böyle bir insan görseydiniz hangi dağdan indi bu adam mı dersiniz, yoksa rahatınız ortamdaki diğer insanların fikrinden üstün mü gelir?
Teknik olarak kimseyi rahatsız ediyor da sayılmaz. Yoksa sizin göz zevkiniz daha mı kıymetli?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer