Halka açık alanda -misal bir AMVde- ayakkabılarını çıkarmış uzanan biri hakkında ne düşünürsünüz?

Bir alışveriş merkezinin yemek bölümündeki masalarda ayakkabılarını çıkarmış, ayaklarınıda diğer bir sandalyeye koymuş orta yaşlı bir adam gördüm. Etrafında poşetler vardı. Hanımın peşinde gezmekten yorulmuş, müsaadesini isteyip çekilmiş gibime geldi benim. Ortamdaki hiç kimse onun huzurunu bozamazmış gibi duruyordu. Babet çorapları da temizdi şimdi. Kendi rahatına karşı olan düşkünlüğü beni cezbetmedi değil :D

Böyle bir insan görseydiniz hangi dağdan indi bu adam mı dersiniz, yoksa rahatınız ortamdaki diğer insanların fikrinden üstün mü gelir?

Teknik olarak kimseyi rahatsız ediyor da sayılmaz. Yoksa sizin göz zevkiniz daha mı kıymetli?

Halka açık alanda -misal bir AMVde- ayakkabılarını çıkarmış uzanan biri hakkında ne düşünürsünüz?
Cevapla