Selamm🥳🥳
Her insanın dip dönemi elbette olmuştur, peki sizin çıkışınız nerede ve nasıl oldu? Yoksa hala en diplerde misiniz?
Selamm🥳🥳
Her insanın dip dönemi elbette olmuştur, peki sizin çıkışınız nerede ve nasıl oldu? Yoksa hala en diplerde misiniz?
#selamgençlik 🍀🍀
Samimi söylüyorum ne zaman dibe vurduysam bir de üzerine Yaradan'a gönül koyduysam, direkt yine Yaradan'a sığındım da o dipten yine Yaradan sayesinde çıktım sonsuz şükürler olsun amin.. 🍀🍀🧚🧚
#tubasueda 🍀🍀
Cevap
8Cevap
Kendimi sevmekte
Kendime değer verip, insanları gözümde büyütmeyerek çıkışı buldum.
👍👍
Henüz bulabildiğimi sanmıyorum. Kendi zihnimde hapishanedeki bir mahkum kadar yalnız ve çaresizim. Kendimi bildim bileli bu durum böyle.
Çöküş de yükselişte kendi içimizde ki savaş ile alakalı bence
Düzelicez inşallah be🚬
Çıkış bulmadım ite kaka çıkarıyo zaman
Dipte misin🙄
Yardım lazım mı diyecektim😀
Bazen zor olur bilirim bu işleri.
Ohoo çok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?