Çok bir şeyim; ama ne olduğunu tam bilemiyorum. Üzgün mü, acılı mı yahut buruk mu bilemedim. Kalbim acıyor 😔 siz bu durumlarda neler yaparsınız geçmesi için

Çok bir şeyim; ama ne olduğunu tam bilemiyorum. Üzgün mü, acılı mı yahut buruk mu bilemedim. Kalbim acıyor 😔 siz bu durumlarda neler yaparsınız geçmesi için

Kafamı dağıtabilirsem dağıtırım bir şeylerle uğraşırım birileriyle takılırım ama hiçbir şey fayda etmiyorsa çektiğim acı neyse yaşarım iyice canımı sıkarım iyice üzülürüm bunu yapmak lazım çünkü yüzleşmediğin için aklının bir yerlerinde hep rahatsız eder seni
İçimdekileri sırdaş oldugum arkadaşıma anlatırım.
Aramızda bilinmezlikler olmaz.
Ne yapıyorum, neredeyim, herseyi anlatırım.
Beni rahatlatır, konulara dışarıdan baktığından objectif şekilde değerlendirip, görüşlerini paylaşır.
Bu bana iyi gelir.
Evet
hayatın ne kadar anlamı ya da anlamsız olduğunu düşünürüm geçmişimi düşünürüm ve hiç bir şeyin kafaya takıp anı mahvetmeye değmeyeceğine karar veriyorum
Cevap
7Cevap
Film ve dizi izliyorum
Dışarıdaki kafelerde etrafa boş boş bakıyorum, almanyada yaşıyorum ingilizcem ve almancam var arkadaş edinmeye çalışıyorum fakat nedense arkadaşlara güvenemiyorum. Kötü bir okulda ve toksik bie ilişki yaşadığımdan dolayı buhran içindeyim. Bence en iyisi lunapark bulmak ve hobi edinmek, kedi veya köpek sahiplenmek. Bence seni ne mutlu eder sen biliyorsun 🥹
Film dizi izlerim, oyun oynarım, kahve yapıp içerim, kendimi tatmin ederim, duş alırım veya yürüyüş yaparım.
Dua, yanlız kalmak, uyku ve yürüyüş en güzel ilaç..
Benim öyle olunca uyku isteği geliyor bana bir şey üzülmişsünüz demek ki
Yürürüm müzik dinlerim
İçiyorum niye yalan söyleyeyim🙂
Genelde sigara ve alkol içerim
Pıt pıt 😪😊
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?