Hayat bütün duygulara gebe. İnsan bazen bir haber alıyor, bu haber bazen sevinç bazen hüzün veriyor. Sevinince mutluluk artıyor. Hüzünlenince davranışlar değişebiliyor. Siz hüzünlenince neler yapıyorsunuz?
Ben de... Ama sadece hüzünde değil mutlulukta da içiyorum. Hatta bir ara bıraktım. "La* tepkimi nasıl göstereceğim şimdi ben" diye kendi kendime soruyordum 🙂 Neyse ki başladım tekrar 😁
Aslında hüzünlü şarkıda olabilir şan ve diksiyon egitimim var çok rahat şarkı söyleyebilirim ya da konuşma yapıyorum sanki bir topluluk önündeymisim gibi biraz tuhaf ama bana çok iyi geliyor
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Sigara içiyorum
Ben de... Ama sadece hüzünde değil mutlulukta da içiyorum. Hatta bir ara bıraktım. "La* tepkimi nasıl göstereceğim şimdi ben" diye kendi kendime soruyordum 🙂 Neyse ki başladım tekrar 😁
Sigara içmek, ağlamak, müzik dinlemek; benim trio
Kombinasyon tam maşallah 😁
Bu aralar hüzünlenemiyorum ben, her şeyle dalga geçme evresindeyim.
Müzik dinlerken boş boş tavanı seyretmek
Evet o da eşlik ediyor gibi geliyor hüznüme
Çok doğru
Eyvallah 🙂
Şarkı söylüyorum iyi geliyor
Ben bu yönteme başlasam nasıl olur acaba? "Şıkıdım şıkıdım"dan başlar sonra "Ben gamlı hazan, sense bahar" ile bitiririm galiba :)
Aslında hüzünlü şarkıda olabilir şan ve diksiyon egitimim var çok rahat şarkı söyleyebilirim ya da konuşma yapıyorum sanki bir topluluk önündeymisim gibi biraz tuhaf ama bana çok iyi geliyor
Aslında 17-18 yaşımdayken ben de yürüyüşe çıkar kendim duyacağım şekilde şiirler okurdum. İyi geliyordu. Şimdi pek kesmiyor 😁
Ağlıyorum
Evet, sanırım çoğu kadının ilk tepkisi...
E napalm
Evet, yapacak bir şey yok. İyi hissettiriyorsa en iyi çare o.
Geçiyor, bir şey yapmıyorum
Yalnız kalmayı istemiyor musun?
sadece ağlıyorum
Ağlamak, en insancıl duygu... Benim unuttuğum bir duygu.