Acılarla kederimi, sinirimi öfkemi
Üzülürsün diye senden gizledimmmm
Acılarla kederimi, sinirimi öfkemi
Üzülürsün diye senden gizledimmmm
bunu ne yazık ki yapıyorum. onca şey yaşadım, kimseye 1 kelime dahi etmeden aşmaya çalıştım. içim yangın yeriyken dışarıya güldüm, en zoru da bu için başkayken dışının başka olması.. bakıyorum millet ufacık şeyi dert edinip yana yakına anlatıyor ben canıma zarar veren şeylere susup, kendim atlatıyorum. şu an olmasa da ileride iyi ki öyle yapmışım diyebileceğim bir durum bu
Cevap
1Cevap
Hiç gizlemedik aksine iyi geliyor paylaşmak Birbirimizle.
Acımı herkesten gizlerim
bana söylesene yaranı deşeyim
çay koy
Kimseyle acılarımı paylaşmam genel olarak.
anlıyorum
Bütün duygularımı gizlerim. Bazı kişilere gösteririm sadece
Evet bazen
Genelde evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?