Kırılmamak için duygularını gizlediğin anlarda, aslında en çok kendine mi zarar veriyorsun?

Kırılmamak için duygularını sakladığında aslında kendini yavaşça susturursun. Söyleyemediklerin içini kemirir, biriken hisler kalbinde sessiz bir ağırlık olur. Dışarıdan güçlü görünürsün ama içten içe tükenmeye başlarsın. Çünkü bastırdığın her duygu, bir gün geri dönüp seni bulur. Peki sen, duygularını gizleyerek mi güçlü kalıyorsun, yoksa yavaşça kendini mi kaybediyorsun?
Kırılmamak için duygularını gizlediğin anlarda, aslında en çok kendine mi zarar veriyorsun?
Kırılmamak için duygularını gizlediğin anlarda, aslında en çok kendine mi zarar veriyorsun?
Cevapla