Ben onu teselli etmeye çalışıyorum o cevap vermedi 😀? Neyapmaliyim?

Bir arkadaşım var bir sınava girdi kazanamamis tesadufen ararım ağlıyor çok üzüldüm. Mesaj attım görüşelim istersen kafan dagilsjn aynı sınav 1 Ay sonra bir daha var yine girersin dedim. İş bakicam falan dedi bende bence calis sınava bir daha hazırlan üzülme ya bir sene sonra olsaydı dedim. Daha cevap vermedi bana 😀 ne yapsam kusmeli miyim ama çok üzüldüm ağlıyor diye

Ben onu teselli etmeye çalışıyorum o cevap vermedi 😀? Neyapmaliyim?
Cevapla