Güncellemeler
+1 yıl
Ben kaybettim okey siz kazanın
Biz insanlar çok nankör değil miyiz ya akıllanmayız asla
Bazen değerini de anlamıyoruz yerine koyacağım bir şey varsa eğer
Biz ihaneti çocukken öğrendik Olric! Nasıl yani efendimiz? O, kimseye vermediğimiz oyuncağın, yenisi geldiğinde bir köşeye fırlatarak !
Cevap
10Cevap
Değerini bilirim kaybetmeye göz yumarim o kaybedilecek kadar değersizdir
Kaybettikten sonra değer veren biri olmadım hiç aksine elimdeyken sarıp sarmalayan taraf oldum. Onlar gittiler, vicdanım rahat o yüzden..
Kaybedecek birseyim kalmadığı için bu sorudan muafım
Ben anlarim her zamanda ama benim kimse anlamaz
Beni katma nankör değilim
Kaybetmeden de anladığım oluyor bazen
genelde öyle olur
Genelde öyle oluyor 😐
Evet ben
evde kaldın
Aynen kanks
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?