
Sevdiklerinin kıymetini, Sevdiklerinlerinle geçirdiğin her saniyenin hakkını vermeyi bil✨

Sevdiklerinin kıymetini, Sevdiklerinlerinle geçirdiğin her saniyenin hakkını vermeyi bil✨
Hayır kaybedince değilde yaşıyorken ve kaybetmeden değerini bilmeye çalışırım bir çok şeyin. Ne demişler olmuşla ölmüşe çare olmaz... Zamanın ve değerli şeylerin kıymetini bilmek lazım 🙃
Kesinlikle çokmgüzel yorum
Kaybetmeden de kıymet bilmeli insan.. yoksa ohooo herkes kaybetsin sonra desin ki kaybettikten sonra anladım.. kaybetmeden önce aklın nerdeydi demezler mi insana...
Cevap
3Cevap
kaybetmeden
Genellikle onlar beni kaybeder, kıymet verdiğim birini kolay kolay kaybetmem, kaybedersem kıymetiyle beraber kaybederim
Kaybedilecek biri değilsin bence ✨
Öyle bir şey yaşamadım. Zaten ben kıymet bilen biriyimdir. Hatta çok fazla bilen biriyim.
Ne güzel
Yani öyle bir durum yaşamadım şimdiye kadar çok şükür
Ben de yaşamadım
Kaybetmeden anlamıyoruz hepimiz ama kimseyi de incitmem kırmam kolay kolay
Ben kaybetmeden anlamayı seviyorum farkındalık seviyorum
Maalesef insanoğlu genel olarak böyle kaybetmeden anlayamiyor
Öyle olmamalı farkındalık olmalı
Evet öyle oluyor genelde. Ama iş işten geçiyor artık.
Geçmesinn
Genelde hayır. Onun için de hep karşı taraf kendini bir şey sanar. İyi birilerinin bir yerini kaldırırım genellikle. 😀😀
Genelde hep öyle oldu maalesef
Neden ama
Sonradan akillanan degilim şükür
Sen zekisin ✨
Sana çekmişimdir🙏👍🏻
Ooo Teşekkür ederim
Okula hala gidemedim yarın kayıt yenilemeye gidicez ama hocalar yok bu işi çözmem gerek😂🙈😇
Hayırlısı başarılar çokkkkk
Hayır şartlar belki ona sürüklemiştir
Şartlar diyorsun
o birşeylerin kıymetini herzaman bilirsen de kaybetmezsin cevap bu
kaybedince anlıyor insan değerini
Genelde kaybedince anlıyorum maalesef
Bunu çözelim✨ güzel konu irdelemek gerekiyor bir soru da bu konuda sorasım var
Evet yanimda olmaynca anlamdigim vok oldu
Bazenn kf
Hep öyle olur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?