Normalde hassas biriyimdir lakin son zamanlarda öyle bir şeyim kalmamıştı yani ağlamıyordum, üzülemiyordum falan, tabi bunun peşine diğer duygularımda yavaş yavaş kaybolmaya başlamıştı. bildiğiniz duygusuzluğa bağlamıştım ve böyle olmaktan mutluydum, kimse takmıyordu beni. ama sonradan bir öğretmenimizin isteği üzerine okulumuzun dart takımına katıldım. orada biraz arkadaş edinince açılmaya başladım ki bu biraz beni korkutmadı değil. her neyse sonra dart için turnuvaya gittik ve benim maçım vardı. maçın ortasında yavaş yavaş yenilmeye başlayınca benim ipler koptu ağlamaya başladım. şaşırdım yani böyle saçma bir şey için ağlamama sonra nedensizce sessiz sessiz hıçkırmaya başladım hocalar da, takım arkadaşlarımda şaşırdılar ağladığımı görünce. hıçkırıyorum göz yaşlarım durmuyor, ne yapacağımı bilemiyorum falan o gün hep öyle geçti maçı kaybediyorum ağlıyorum kazanıyorum ağlıyorum falan. ama hiçbir şekilde elimde değil. sonra dedim herhalde stresten falan oldu. öyle birkaç gün geçti tabi ben artık komple duygularımı göstermeye başladım elimde olmadan, kahkaha atıyorum falan. sonra nöbetçilik sırasındaydık ve bir arkadaş benim katımı kapmıştı hakkıma girmişti yani ben dayanamadım yine ağladım elimde olmadan falan o zaman stresten falan olmadığını da anladım üzüldüm bayağı bi. Lütfen yardımcı olun yani geçmişinizde böyle bir şeyler yaşadıysanız tavsiye falan verin lütfen.
Not: Ağlamamak için yapılan yöntemleri denedim fakat işe yaramadılar.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer