Yeni bir işe başladım ama sürekli hata yapıyorum ne yapmalıyım?

Sağlık sektöründe resepsiyonda işe başladım daha 20 gün oldu ama sürekli hata yapıyorum hergün eve moralim bozuk dönüyorum. Sabah gitmek istemiyorum. Sanki herkes bu durumdan benimle alay ediyor gibi geliyor. Cok kafaya takıyorum. Ne yapmalıyım görüşlerinizi yazarmısınız lütfen?

Yeni bir işe başladım ama sürekli hata yapıyorum ne yapmalıyım?
Cevapla