
Yorgun argın eve geliyorsunuz. Bir bitik bir ruh haliniz var. Fakat kapıda böyle bir manzara..

Yorgun argın eve geliyorsunuz. Bir bitik bir ruh haliniz var. Fakat kapıda böyle bir manzara..
Anında geldiğim yere veya gidebileceğim başka bir yer varsa oraya doğru topuklar, yol alırım. Bu kadar insanın gürültüsünü, saçma sapan sorularını kafam almaz benim.
Bi selam verip odama giderdim diycem ama erkek olsaydım. Erkek olsaydım selam bile vermezdim. Odamdaki veletleri kovar kapımı kitler oh mis açsam anama Bi tabak hazırla ana derdim. Hayat hayallerde güzel. Ama kızsan selam vermek zorundasın servis yapmak zorundasın bulaşık yıkamak zorundasın. Onun zorundasınubunun zorundasın.
Sağdan Sağdan odama yol alırım: Saygı gereği bile olsa içimden gelmeyeni yapmam. Gelenler, yakınlarım değilse bana gelmemiştir - Gelmişlerse de içeride ailem de vardır ve gelmiş olmak için gelmişlerdir, bi iyilik yapıp bin fesatlık edenleri o kafayla hiç çekemem.
Önceden haberim varsa mümkun olduğunca geç giderim eğer haberim yoksa tam kapıdayken böyle bi sürprizle karşılaştıysam ruh halimeee ve gelenlerin kim olduğuna göre tavrımda değişir :) kestirmeden odama da gidebilirim veya gelenlerle sohbet ededebilirim..
Cevap
75Cevap
Arkadaş jokerim varsa acilen onu kullanırım. Yoksa da üzgün bir şekilde boynu bükük çalarım o zili
Birkaç kere yaşadım bu durumu. Bir şarkı sözü var ya "ölüm gibi bir şey oldu ama kimse ölmedi" diye. Hah işte o şarkı sözünü o an yaşamıştım ben...
Başıma gelmişti. İçeri hoş geldiniz dedikten sonrra yorgun olduğumu belirterek müsade isteyip yatağıma geçip oyun oynamıştım. ://
Yapacak bir şey yok.
yorgun olduğum için morelim düşerdi ama misafiri elimden geldiğince güzel ağırlamak için kolları sıvar içeri girerdim.
şu olgunluğa bir erişemedim gitti
Bir an sizin ev sandım 😄
Aksıra aksıra içeri girip annee virüs olmuşum derim😄
Hep birlikte halay tutariz 😂
geri döner sessizce uzaklaşırım
Böyle bir manzara ise hiç sorun yok. Çünkü hepsi kadın. Kadınların olduğu bir evde ya odama geçerim ya da bahçeye gider otururum.
Ben direkt geri dönüyorum. Daha önce karşılaştığım oldu. O kapıya elin hiç uzanmayacak.
Hemen geri dönerim ve bir arkadaşımın yanına giderim. Korona daha bitmedi, bu ne kalabalık.
Bizim evin önünde bu kadar kalabalık bir manzara hayatta olmaz. Anneannemlerde olur desem, bu manzarayı görür görmez kendi evime kaçarım. Annem hoş geldin demem için zorlarsa da hoş geldin dileklerimi diler, olabildiğince erken uzaklaşırım oradan.
Yorgunsam bir şey diyemem ama içten içe "Bir siz eksiktiniz."derim.
Not :Bizimkiler, ben yorgunsam o kadar kalabalık misafir davet etmez. Çok şükür yani... 🤲
Evin hanımı görüntüden memnunsa, haberdarsa ve onları ağırlamakta ise, bana da memnuniyetle eşlik etmek düşer, bereketiyle gelmiştir misafirler...
o gün Allahin işine bak arkadaşım rahatsizlanmis hastaneye kaldirmislar bende arkadasima destek cikmak için mecbur yanına giden yardımsever vefakar bir arkadaş oluverdim
Kusura bakma işim uzadı biraz eve geç gelicem evet evet çok teşekkür ederim aa o sesler ne kim var evde aa öylemi tama tamam selam söyle onlarada görüşürüz
Eski eşim kaza geçirdiğinde yaşamıştım bunu. Çok kötü olmuştum, kimsenin bir şey demesine fırsat vermeden odama kapanmıştım. Ne olduğunu duymaktan korkarak ağlıyordum.
Ayakkabıya bakınca yaş ortalamasini anlıyorsun jsjsjsjks
Kesin cenaze var derim aksiyse evden kaçarım
Heralde ablama kaçardım ama tabi Bi yandan annemi düşünmek var o yüzden içeri girip anneme yardım etmeyi seçerdim
Büyle mazaralara çok denk geldim. Bizim doğuda bu normal bir gün. Ama yine de gürültü ve kalabalığı pek sevemem
Arkama bakmadan kaçarım..
Bu soruyu daha önce sorduğuna yemin edebilirim ispat da edebilirimm
Yine kendime vakit ayıramayacağımı düşünerek hemen çantayı kapar, doğru spor salonuna giderim.
Şaşırırım , benım evde bu kadar ayakkabı hayırdır?
Sonra işime yarayanları poşete doldurmaya başlarım 😂
Odama girip uzanırım. Hiç çekemem kalabalığı. Gelenler sevdiğim insanlarsa kalabalığa karışırım. 😂
Direk anneannemi ararım ben size geliyorum diye zaten evlerimiz yakın, bana hep kızım der yani bazen keşke onun kızı olsam diyorum 😌
Önce derin bir nefes alır sonra da gelebilecek olası sorulara kafamda küçük bir hazırlık yapardım sonra dalardım içeri :D
Iıııı kim geldi bu ayakkabıları da kimin böyle derim ben hep 😂 ama zararı yok alışkınız her an misafir görmeye
Eve girmem kesinlikle. Arkadaşıma giderim veya ararım dışarda bir yerde buluşuruz ama oraya girmem :D
Sen bu soruyu ve görseli daha önce de kullanmıştın :D
Böyle bir şey görsem eve girmem direkt geri dönerim
Bende yine aynı cevabı vereyim hahaha
Ablamgilin oraya giderim. Hic gorunmeden kaybolurum. Veya ay cok hastayim diye numara yapip odama giderim.
Fazla mesaim var derim kaçarım. Hiç sevmem misafir. Hele davetsiz ve o derece misafiri hiç ama hiç sevmem.
Haftanın üç günü bu manzara oluyor evin içinden olan merdivenden değil. distan olan merdivenden doğruca yukarı cikiyorum 😀😀😀
Çok da yabancı olduğum şeyler değil hani, severim kalabalık olmayı misafiri falan 😊
Yangın alarmına basarım herkes disari ben içeri😂😂
Geri iş yerine donerdim onca insanla ugrasmaktansa çalışmayı tercih ederim
Kapıyı çalmaz geri giderdim otele ya da başka bir yere kesinlikle
Beni istemeye geldiler diye koşarak girerim eve.
Problem yok. Güleryüzümü eksik etmem, direk hizmet ederim.
hoş geldiniz deyip içeriye çekilirdim. O yorgunlukta kimseyle uğraşamam.
arkama bile bakmadan geri dönerim kesinlikle. o kadar yorgunken bu çekilmez
Selam verip odama giderim, baktım sevdim insanlar var oturup sohbeh ederim
İlk ayakkabı düzenler sonra evde ev işi yapmaya başlardım
Kapının önüne oturup ağlardım. Elimden tek o gelir çünkü.
Mahalledeki yoldan geçenler bizim eve mi toplanmış derdim
Kimseye görünmeden gider odama yatarım. Yorgun bitik halde gelip bu kalabalığı çekemem şahsen..
Kapıyı öyle görürsem hemen ya komşuya gider ya da eve yakın akraba varsa onlara giderim :)
Çok korkardım , birine bir şey mi oldu diye düşünürdüm
O an kendime bir iş yaratırım. Ne bilim kimse beni o eve sokamaz. 😁
Ben direk arabaya geri binip 4 bira alıp içiyordum... tarlada yolda falan
En yakin internet cafeye gidiyorum bu manzara sonrasında yaşandı yani 😂😂
Görsele 5 saniye bakınca burnunuza kesif bir ayak kokusu geliyor.
İşe geri dönerim 😄 salı pazarı bizim kapının önünde mi açmış ne fkfkg
😂😂😂 bu ne hocam 😂 mevlut verilen ev gibi Allah korusun , Allah göstermesin. 👍
Ankara lı.. 😃 Olarak bu gayet olağan bir durum, akraba ziyareti.
Asla kalabalık sevmem ama ikramlar için gözümü karartıp girerdim eve🥲🥲🥲
Yangın var yanıyoruz derim sonra 3 lu koltuğa ayaklarımı uzatıp devam Ke :)
Bizim evde olmaz çünkü ikimizde misafirden nefret ederiz.
Geri geri giderdim.😅 saka tabi anneme yardım ederdim kadın nasıl yetişsin hepsine.
Şaşırırdım sinirlenirdim çok kalabalık misafir insan istemezdim eve girmezdim heralde
Girmek istememekle birlikte mecbursam girerim. Yoksa mümkün olduğunca geç gelirim eve.
cenaze mi var yoksa parti mi var bu ne hskdkjfsklsfs
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?