Ömrünüzün sonuna kadar hiç bitmeyecek bir mal varlığa sahip olacaksınız ancak yalnızlık şartıyla. Kabul eder misiniz?

Ömrünüzün sonuna kadar hiç bitmeyecek bir mal varlığa sahip olacaksınız ancak yalnızlık şartıyla. Kabul eder misiniz?

Kabul ederim. Çok da lazım değil bir erkek😃
Kadını emri altına almaktan başka bir işe yaramıyorlar zaten. Hem özgür hem zengin olurum.😂
Cevap
17Cevap
kabul etmek zorunda bırakıldım 🥹sjsjsh
Zaten yalnızım o yüzden evet zengin olmak isterdim
Asla kabul etmem.
Zaten zengin olmak gibi bir hayalim yok.
İsviçre köylerinden birinde, düzenli bir gelir ile çocuklarımla beraber yaşamak istiyorum.
Ben yapamam. Sevdiklerim olmadan zenginliğin ne anlamı var ki? Yapayalnız o büyük evin içinde, önümde ardımda milyonlar olsa bile nafile.
Yalnızlığı hiç sevmem. Yalnızım ama param var dünya kadar ne yapayım ben o parayı çevrem olmayıp tek yedikten sonra.
Ne kadar yalnız eğer hiç evlenmeyecelsem kabul ama arkadaşım ve sevgilim bile olmayacaksa kabul etmeyebilirim
Yanımda sevdiğim birisi olmadiktan sonra o kadar parayı kiminle yiyeceğim? Orta halli ama mutlu olmak daha güzel.
Kabul ederim, zaten yalnızım. Hiç olmazsa zengin bir yalnız olarak yaşarım. Aşırı mantıklı..
Zenginlik hariç yanlizligi senelerdir çekiyorum zaten kimseye ihtiyacım yok aile dahil 😌
Kalsın zaten zengin koca bulup ömür boyu zengin olacağım🔥🔥🔥
Yalnız olmak derken hiç evlenmemek mi yoksa çevrende hiç kimse olmaması anlaminda mi?
Teklife ihtiyacım yok kendim kazanır canımın istediği gibi yaşarım
Nerde öyle teklif yalnızlık kadar güzel ve rahat bişi var mi şu hayatta yok tabiki 🤷💃
Nasıl bir yalnızlık bu?
Aşkım mı olmayacak, ailem mi olmayacak, arkadaşlarım mı olmayacak?
hayır ailemi seviyorum sevdiklerimsiz zenginliğin bir değeri olmaz
Yalnızlığı severim ama bunu kabul etmem, zenginlik pahasına da olsa
Kabul etmem. Paranin bile bir anlami olmaz o zaman.
Ben kabul ederdim
Paranin kokusunu alan gelirdi zaten sjsjsjsj
Ailem yanımda olmadıktan sonra o mal varlığıyla tek başıma ne yapayım mezara mi goturcem
Burası gibi sosyal platformları da mı kullanamayacağım?
En büyük zenginlik sevdiğin insanlardır.
Annem yanımda olursa kabul ederim zaten evlenmem
Zaten fakirlere yalnızız hep yalnızız onca insanın içinde bile
Kabul ederdim tabii ki
Yalnızlık bana göre değil kabul etmezdim
Ederim yalnızlığı severim ben
Fakir olup hayat arkadaşımla sürünmeyi yeğlerim
Yalnızlık bana gore değil, kabul etmezdim.
Etmezdim ya yalnızlıkda bi yere kadar
Evlat bambaska bisey...
Hayır tabiki. Yalnızlık büyük sıkıntı
Cıks etmem kısçem de olacaksa kabul 😅😂
Oh ne güzel işte kafamı dinlerm bol bol
Ederim para her şeyi çeker
Harikaa değişen tek şey zengin olcak olmam 😂🥲
zaten yalnızım bari beleşten zengin olurum
hayır
Ederim
ay yok
Ederdim kesin
Hayır asla.
yalnız olmaktansa ölmeyi tercih ederim diyeyim
Kabul! 🐝
1 saniye düşünmeden evet
Kabul👍
Hayır
kabul ederim
Evet kabul ederim
Kabul etmem
kabul etmem
mis gibi olurdu
Etmem
Hiç düşünmeden kabul ederim
Kabul etmem
Seks varsa okey
Evet.
Yok yapamam öyle
Ederim
Kabul etmem
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?