Hayır dünyanın en zengin insanı da olsam sevgilimden vaz geçmem hiç bir şekilde. aşk bu kadar basit değildir. ama aşık olmayan sadece dışa göre seçen kişiler ya da mantık evliliği yapanlar muhtemelen anında terk ederdi. ama ben sevgilimi bırakmam. zaten sevgisiz kaldıktan sonra o kadar para bir işime yaramazdı
Açıkçası şöyle bir şey söyleyeyim zaten insanlar şimdi gerçek sevgi aşka inanıyorlar mı inanmıyorlar balkonda emin değilim dünyanın en zengin insanı olmam karşılığında sevgilimden vazgeçer miydim yani şu anda hayatımda bir sevgilim olmadığı için buna net bir cevap veremiyorum ama sanırım vazgeçmezdim çünkü bugün para için benim birinden vazgeçmemi isteyen insanlar yarın ki başka menfaatleri için benden vazgeçebilirler.
Lan dünyanın en zengini ne demek elbette vazgeçerdim. Adı üstünde sevgili zaten evli değiliz bişey değiliz. Normaldede zaten ayda 1 değiştiriyorum markayı çokta umrumda olmaz. O kadar param olcak zaten sevgilim değil sevgililerim olur. Kendime harem kurarım ya.
Hopppp işte orada birseyleri anlamak için ilk önce saygıı suanki duruma bakılırsa bende burseylerin bilinçli yapmışım bende asla ve asla kimsenin hicbirseyi kalmaz ne benim kalır nede bir başkasının kimse gepilmedi işin içinde başkaları var ben çekiliyorum aradan artık siz bilirsiniz dediğim gibi olması gereken neyse ben onu yaptım herkes birazda olsa kendini benim yerime koysun anlar başka yolu yoktu bireyleri anlamaya,,, hadi eywallah
Valla ben birini bulsam paranın ya dünyaları verseler asla vazgeçmem ama ne hikmetse önceki ilişkimde parada teklif edilmediği halde benden vazgecmişdi bahanesi asırı sevmisim ben daha iyilerine layıkmısım hastır lan gafaya koymasaydı vazgecermiydi sanki
Hayır dünyanın en zengini olup ne yapayım hayatta bi amacım kalmaz her şeyi elde edebilmek de sıkar bir yerden sonra... Onu geçtim bunun için sevgilimden vazgeçmem canımı bile verebilecekken
Paraya değer veren anasını bile satar seven kişi için aşkın gözü kör sevdiğinden başkasını görmez ben sevdiğimi zengin olacağım diye paraya değişmem kuru soğan yerim de sevdiğimele bir ömür yaşarım