Günaydınlar! 🌸 Kimi zaman kulağımıza bazı kuşlar gelir ve bize birtakım haberler verir. Gelin görün ki bu haberi ilk duyan kişi olmak da vardır, son duyan kişi olmak da.
Siz hangi tarafta oluyorsunuz? 👇
Olanları ilk duyanlardan mısınız en son haberi olanlardan mı?
Sanırım insanlardan öyle bir haberim ki en son duyanlardanım. bazen bir şey olup bitiyor duyunca çok şaşırdığım ve tam o anki düşüncemi belirtmek isterken iyi de oldu bitti konu çözüldü cavebını alıyorum. 🤷🙂
Bu konuya biraz ailevi baktım, ailemin bilmediği bir şeyi benim bilmem, duymam imkânsız çünkü. Biz olaylara tamamen Fransız kalanlardanız, birileri bir şeylerden bahsederken "Neymiş, nolmuş" modunda oluyoruz. 😄 En son duyanın en son duyanıyız. Çünkü ailem kimsenin hiçbir şeyiyle ilgilenmiyor, kulağımıza gelirse duyuyoruz, yoksa araştırıp öğrenme telaşında değiliz. 😎
Eskiden dünyadan haberim olmazdı pek de etrafla ilgilenmediğimden en son duyardım. Ama nedese bu sene bir şekilde ulaşıyor haberler sanırım ilk duyanlardanım :D
Genel olarak ilk duyanlardanım ancak son duyanlardan olduğum da oluyor. Ben, beni ya da sevdiklerimi ilgilendiren her haberi ilk duyanlardan olmak isterim. O yüzden çevremdekiler de bunu bildikleri için haberleri hemen bana yetiştirirler