Demek ki dağıtmak istemekle dağılmıyormuş.. Her şeye bir kulp takıp, yine canımı sıkmayı başardım.. 👍
Bu nasıl halay başı, diyip düğünü zengin kalkışıyla terk edişim..


Evet, kafamı dağıttım. Şu an yapmam gereken ne varsa yaptım. Huzur istiyorum huzur, boş insanlar ve canımı sıkanlar uzak dursun can yakma potansiyelindeyim.
Önce kafamdaki dağılacak..
Bataklığı kurutmadan sinekleri öldürmekle uğraşmak mantıksız bence de gizli..
Aynen öyle... tiryaki 👍
Teşekkür ederim 🙂
Rica ederim..
En kral Ankara oyunlarını en usta seğmen ekipleri de oynasa keyfim yoksa onlar kafa dağıtmama yetmez. Yalnız kalmam ve sakinleşmem gerek önce.
Aslında evet. Ancak şöyle bir durum var, o an kafamı dağıtsam da biraz sonra her şey başa sarıyor. Bazı şeyler zaman alacak.
Rica ederim.. :)
Cevap
25Cevap
Dağıtmadığım zamamlar oluyor elbette.
Hayır, bişey beni geri tutuyor.
Evet yalnız kalıp takılıyorum genelde
Evet dağıtabiliyorum
Bunun için mutlu olduğum şeylerle ilgilenmem gerekiyor diğer türlü biraz zor
Tam bu anda kafam öyle bir dağınık ki milattan önceki alimler gelse toplayamaz. Yolumu kaybettim ama kendimi buldum.
Bazen bende olayın en negatif tarafından bakıyorum. Benim kafam kolay dagilmiyor maalesef
Evet, dağıtabiliyorum: Akşama dek yüzüyorum, gücüm kalmayınca yatağa gidip uyuyakalıyorum. Altında ezildiğim bir yüküm varsa, ancak böyle dağıtabiliyorum kafamı.
Dağıtırım da dugunle kafa mı dağılıtılir daha çok kafa şişirir düğünler otur evinde dinlen sakin sakin ya da denize git gökyüzunu izle düğünde kalabalıkta insan hasta olur
Her istediğimde olmuyor. Ayrıca zihnimi meşgul eden bir şey varsa onu ancak içimde yok edebilirim, dış dünyaya yönelerek kafa dağıtamıyorum.
Evet ama işte genelde kısa süreli bir dağıtma oluyor. Sonra tekrardan aynı ruh halinde devam maalesef
Düğünler insanı tam tersi ruh hastası yapıyor.
Evet, alıştım ve istediğim zaman dağıtabiliyorum.
Kalabalıkta özellikle bir düğünde dağılmaz bence daha da yalnız ve mutsuz hissedersin ordaki coşku batar insana
Kafamın içindekileri de kendimle beraber goturdugum için uzaya da çıksam nafile. Ama rahatsam iyi dağıtırım
Kafam bozuldu mu dagitmak zor oluyor 2 3 gün
Çok zor değil nelerin beni mutlu ettiğini biliyorum
Bir kulübe gitsem her şey hallolacak gibi hissediyorum🌸
Dağıtamıyorum. Sürekli aklıma takılan şeyi düşünürüm sırf o yüzden tüm günüm boşa gider.
Düşünceli değilsem evet fakat zihnim dolu ve yorgunsa zor denebilir.
Kesinlikle evet! İnsan hayatının her anında kendine yetebilmeli..
İstesende dağılmaz o kafa doluysa zaman geçmesi lazım zamanla dağılır 😀
Dağılası olmayınca atmosfer dışına da çıksam boş.
Dağıtabiliyorum. Eti cangaaa eti canga…
Bazen zor oluyor.
Arkadaş ortamın varsa ve onlarda sana her istediğinde takılıyorlarsa kafa dağıtmak kolay tabi şu yanıda var bazen kafa dağıtmamak daha güzel
Noldu Ege'de gemilerinmi battı
Seni ilgilendiriyor mu..
Antidepresan falan kullanıyormusun knk 😄
Ne muhattabımsın ne de dengimsin.. Yaylan şimdi..
Yoksa antidepresanları yediririm sana. Oral yoldan değil ama..
Yaparsınız kralsınız hepiniz ama antidepresana ihtiyacın olursa söyle yinede en büyüğü bende var 😄
Kaşınıyorsan söyle, çekinme..
Bahane arıyorum zaten.. Heyecan olur bana da..
Sırt kaşıyıcı almadan söyleyeydin iyiydi
Kafamı dağıtamam, kafamı seviyorum.
Dağılmamaya çalışıyorum 🙂
Kolay dağılmıyor bendeki kafa maalesef.
olmuyorki gene başa sarıyosun
Evet , yapabiliyorum 😌
Yok maalesef sorumluluk cok🥲
Dağıtırım bir hareketli şarkı yeter 🥳
Maalesef hayır kafam patlamak üzere
Oldukça bu ortamı yaratmaya calisiyorum
Tabii ki de hayır o kadar kolay bir şey değil
Her istediğim zaman olmuyor tabi..
Bazen evet bazen hayır , şimdi asla
Genelde bırakırım dağınık kalır
Tabii
Evet
Kolay
Hemen hemen evet.
Evet
Evet çıkış gezmek yeterli
Dağıtıyorum.
Cogunlukla evet
Nasıl, Kurt Cobain gibi mi?
Hayır maalesef
Dağıtırım
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?