Kilolu kişilere neden bu kadar kötü davranıyorsunuz?

Yeter artık burada olsun dışarda olsun şişman kişiler ile ilgili kötü fikirlerinizi kendinize saklayın, belki o kilolu kişinin psikolojik sorunları var ve bunu yemek yiyerek aşıyor , belki küçükken bir travma geçirdi ve yemek yemek ona iyi hissettiriyordu , belki bir sağlık sorunu var ve kilo vermesine engel oluyor ve düz kilolu biri olabilir bir şey olmasına gerek yok , emin olun o kişide kilolu olmak istemiyor olabilir o da bir şeylerin farkındadır bunu onların yüzüne kabaca vurmayın söylemek istiyorsanız nazikçe söyleyin veya birileri kilolu birini seviyor diye onunla dalga geçip rencide etmeyin size ne herkes istediğini sever , istediği ile beraber olur , istediğini giyer yeter artık kendi hayatınıza odaklanın , sırf sizin öylesine yaptığınız kaba yorumlar yüzünden çoğu insan üzülüyor, siz ise bir şey yokmuş gibi hayatınızı yaşıyorsunuz, bir durun artık ya...

Kilolu kişilere neden bu kadar kötü davranıyorsunuz?
Cevapla