• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Sağlık

Obez insanlara üzülüyor musunuz acıyor musunuz?

Bulasmayinbana88
Bulasmayinbana88 Takip Et
FenomenYoda Yaş: 101
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
13
Bu sizce bir hastalık mı yoksa tercih mi?
Obez insanlara üzülüyor musunuz acıyor musunuz?
Obez insanlara üzülüyor musunuz acıyor musunuz?
Cevapla
Hasta Soruları Sizce Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
4 kişi beğendi
Bu içerik tamamen bilgilendirme amaçlı olup, tıbbi tedavi niteliği taşımamaktadır.
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • Deniz_uysal_67
    Deniz_uysal_67 Takip Et
    Guru Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl

    Hastalık yüzünden böyle şişmanlayanlar da var ve şişman olmayı sevip sürekli olarak yiyip şişmanlamaktan zevk alanlards var ve benim gibi en az 150 kilo sevenlerde var. Sadece zayıf kız güzeldir diye bir algı olmamalı bence çok saçma bir algı bunun anorexia sevenleride var, zayıf sevenleride var, ideal kilosunda sevenleride var, balık etli sevenleride var ve benim gibi inanılmaz derecede şişman 3. Tip obez sevenleride var bu yüzden insanlar zayıflamak yerine bence oldukları kiloda kilolarını kullanarak gayet çekici olabilirler. Neysr aman aman konu nereden nerelere gelmiş 😂😂😂

    2
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Burki55
    Burki55 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36 , eic 100%
    +1 yıl

    hastalık olanıda var başka sebeblerden olanıda var bazı ınsanların tiroit bezlerı iyi çalışmıyor bu yuzden normal ınsanlar gıbı yesede kılo alabılıyor su bıle içse yarıyor
    dıger sebebler yeme alışkanlıgına kendını kaptırması oluyor kendını frenleyemıyor ve şeker hastası olanlarda var bunuda eklemek lazım bu tur hastalar ne kadar yesede doymazlar koca ekmegı bıtırır yarım saat sonra gene açıkırlar insülin direnci olan birinin tatlıları gordunde kendını durdurması cok ama cok zordur

    3
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    üzülüyorum çünkü ben de aşırı kiloluydum obez 1 derecesindeydim. kilolu olmak ve zayıf olmak ne demek ikisini de tecrübe ettim ve kilolu olmak o kadar zor ki, farkına bile varmıyorsunuz görüntünüzü sevmeseniz bile obez olana rahatsız etmiyor. eğilemiyorsun, istediğin şeyleri giyemiyorsun, dışarıda yemek yemeye utanıyorsun vb vb. çok zor cidden, kilolu insanları görünce keşke kendilerinin farkında olup bir yerden başlasalar artık diyorum.

    1
    16 Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      obez olana kadar*

      Yorumla
    • Bulasmayinbana88
      Bulasmayinbana88
      +1 yıl

      şu an kaç kilosunki

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      57 kiloyum şu an 🙂

      Yorumla
    • Bulasmayinbana88
      Bulasmayinbana88
      +1 yıl

      Maşşallahhh. Benimde ihtiyacikm var zayiflamaya😄

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      kaç kilo fazlan var

      Yorumla
    • Bulasmayinbana88
      Bulasmayinbana88
      +1 yıl

      Bilmiyorumki 10 falan galiba😔😔😔

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      bir şey değilmiş ki en fazla 1,5 ayda halledersin

      Yorumla
    • Bulasmayinbana88
      Bulasmayinbana88
      +1 yıl

      Inşallah. Bu iftardada cok yedim. İste evde olunca ölçülü yenmiyoki😞

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      aynen şu süreç bitseydi valla çok iyi olurdu. ama evde de çok güzel ekimpansız yapılacak sporlar var tavsiye ederim 🙂

      Yorumla
    • Bulasmayinbana88
      Bulasmayinbana88
      +1 yıl

      Plates airobik yapicam iste😄

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      mis gibi, 1.5 ayda toparlarsın. zaten spor alışkanlık yapıyor bırakamıyorsun vücut istiyor 😂

      Yorumla
    • Bulasmayinbana88
      Bulasmayinbana88
      +1 yıl

      Eskiden yapiyosumya. Hatta tek cizgi olusmustu karnimda. Sonra birakmak zorunda kaldim. Dahada baslayamadim. Ama baslicam yine😄

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      hadi bakalım başarılar bol şanslar 😂

      Yorumla
    • Bulasmayinbana88
      Bulasmayinbana88
      +1 yıl

      Insallaghhhh

      Yorumla
    • Bulasmayinbana88
      Bulasmayinbana88
      +1 yıl

      😂❤

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      🌸😂

      Yorumla
  • Birisiğğğ
    Birisiğğğ Takip Et
    Xper 7 Yaş: 24 , eic 98%
    +1 yıl

    Genetik geçişli bir hastalık evet. Ama multifaktöriyeldir yani genetiğinde olsa bile aile küçüklüğünden itibaren dikkatli davranırsa çocuk obez olmayabilir. Ama bu kişilerin ailesinin beslenme düzeni de pek iyi değil maalesef. Çocuğun hem genetik temeli olunca hem de doğduğundan beri sağlıksız beslenip spor yapmayınca obezite de kaçınılmaz oluyor.

    2
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

38

Cevap

40

Cevap

  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Hola,
    Bu bir hastalık.

    Genel sebepler
    》Çocukluk ve ergenlik dönemi travma etkisi yaratan olaylar yaşamaları.

    》Psikolojik sebepler.

    》Yetersiz fiziksel aktivite.

    》Yaş

    》Sosyo kültürel etmenler.

    》Gelir durumu.

    》Hormonal ve metabolik etmenler

    》Cinsiyet.

    》Eğitim düzeyi.

    2
    0 Yorumla
  • Prof_Langdon
    Prof_Langdon Takip Et
    Guru Yaş: 49 , eic 99%
    +1 yıl

    Bir zamanlar 107 kiloyu gormus biriyim su an 91 e dustum dahada vercegim. Ama ramazanin gecmesini bekliyorum. Obezlik bir tercih yasam tarziyla alakali bir durum

    2
    7 Yorumla
    • Bulasmayinbana88
      Bulasmayinbana88
      +1 yıl

      Boyun kacki

      Yorumla
    • Prof_Langdon
      Prof_Langdon
      +1 yıl

      176

      Yorumla
    • Bulasmayinbana88
      Bulasmayinbana88
      +1 yıl

      Hmm. Kac kilo olmak istiyosun peki

      Yorumla
    • Prof_Langdon
      Prof_Langdon
      +1 yıl

      80 e ulasmam lazim once

      Yorumla
    • Bulasmayinbana88
      Bulasmayinbana88
      +1 yıl

      Allah yardim etsinn

      Yorumla
    • Prof_Langdon
      Prof_Langdon
      +1 yıl

      Tesekkur ederim. Cok degil haziran sonunda hedefime ulasmis olacagim

      Yorumla
    • Bulasmayinbana88
      Bulasmayinbana88
      +1 yıl

      Insallahh😄

      Yorumla
  • AltınYaprakS
    AltınYaprakS Takip Et
    Master Yaş: 31
    +1 yıl
    Sağlık konusunda 3,1b cevap paylaştı.

    Hem hastalık hem de tercih. Bir insan şu hale gelene kadar ne yapıyordur merak ediyorum, bir yerden sonra "benim yardım almam şart" demesi gerekir çünkü. Zayıflasalar bile cilt sarkıyor, aldırınca dahi eskisi gibi sıkı, normal ciltleri olmuyor. Ömürlük *mına koymuş oluyorlar ciltlerinin. Ne gerek var halbuki bunun bu kadar ilerlemesine izin vermeye?

    2
    0 Yorumla
  • BenBal
    BenBal Takip Et
    Guru Yaş: 25 , eic 98%
    +1 yıl

    Acımak değil aslında ama üzülüyorum, sağlığı açısından zararlı bir durum çünkü.
    Allah kimseyi sağlığıyla sınamasın.

    2
    1 Yorumla
    • Bulasmayinbana88
      Bulasmayinbana88
      +1 yıl

      Amin

      Yorumla
  • _ALCHERA_
    _ALCHERA_ Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 99%
    +1 yıl

    Ağır yaşamlar programını izlerdim bazen midem bulanırdı çök kötü şartlarda yaşiyorlar temizliklerini bile yapamaz hale gelmeleri çok kötü bir durum.

    2
    1 Yorumla
    • Bulasmayinbana88
      Bulasmayinbana88
      +1 yıl

      😕

      Yorumla
  • Mrstatlı
    Mrstatlı Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27 , eic 87%
    +1 yıl

    Obezite sağlıksız beslenme ile başlayıp yeme bozukluğuna dönüşen bi hastalık bence. Küçüklükten geçirilen travmalar (tecavüz, ailesel sorunlar) nedeni ile de yemek yiyerek kendilerini rahatlatarak kendini bu yola sürüklerler

    2
    0 Yorumla
  • ThePinkLady
    ThePinkLady Takip Et
    Bilge Yaş: 26 , eic 97%
    +1 yıl

    bir noktaya kadar tercih bir noktadan sonra hastalık. Kontrolsüzce yemeye başlamak bir noktaya kadar tercihtir ama sonrasında yiyeceklerin beyinde uyardığı yerler ve salgılanan hormonlar uyuşturucu etkisi ile aynı.

    2
    0 Yorumla
  • uğurböceği0000
    uğurböceği0000 Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 99%
    +1 yıl

    Hastalık bence hiç bir insan Dış görünüş olarak aşırı şişman olmayı ve herkesin ona acıyarak bakmasını istemez herkes yiyip yiyip kilo almamayı ister bence tabi bu fikirde olmayanlarda vardır fakat Obezlik bana göre bir hastalık

    1
    0 Yorumla
  • _ToxiCs_
    _ToxiCs_ Takip Et
    Yoda Yaş: 34 , eic 100%
    +1 yıl

    Bu bir hastalık, hormonel bir hastalık. Maalesef üzülüyorum, allah şifa versin.

    1
    1 Yorumla
    • Bulasmayinbana88
      Bulasmayinbana88
      +1 yıl

      Amin

      Yorumla
  • marslijokeer
    marslijokeer Takip Et
    Yoda Yaş: 109 , eic 93%
    +1 yıl

    Acimak kotu bi eylem Allah yardimcilari olsun derim

    1
    1 Yorumla
    • Bulasmayinbana88
      Bulasmayinbana88
      +1 yıl

      Amin

      Yorumla
  • Ekoss
    Ekoss Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35 , eic 96%
    +1 yıl

    Kesinlikle üzülüyorum. Genetik bir hastalık ve küçük yaştan sorumsuzca beslenen bebelerin durumları. Ağır yaşamları izlerken ağladığımı hatırlıyorum.

    2
    0 Yorumla
  • Kirazimsiseftali
    Kirazimsiseftali Takip Et
    Xper 7 Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl

    Yemek yemek uyuşturucu gibi karnın tok olup ruhun aç olunca sürekli yemek istiyorsun

    3
    1 Yorumla
    • Bbosversenee
      Bbosversenee
      +1 yıl

      Konuya hakimsin cok

      Yorumla
  • Sᴛᴀʏʙᴀᴄᴋᴘʟss
    Sᴛᴀʏʙᴀᴄᴋᴘʟss Takip Et
    Xper 6 Yaş: 109 , eic 100%
    +1 yıl

    50 kg ustune cikinca diyete baslayan kadinlar kadar degil..

    3
    0 Yorumla
  • Eness68
    Eness68 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29 , eic 64%
    +1 yıl

    Obezlik bazen hastalık bazen tercih. Hasta olanlara dua ediyorum tercih edenlere hayret ediyorum. Çünkü zor bir hayat.

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Hastalık gibi bir etken yoksa (şeker hastalığı gibi) Acımıyorum, az yesinler.😒 Yediklerinin yarısını fakir fukaraya dağıtsınlar.

    Aşırı külonun bahanesi benim gözümde yok. İnsan biraz otokontrole sahip olmalı, boğazınızı kontrol edin.

    1
    0 Yorumla
  • Naz_006
    Naz_006 Takip Et
    Guru Yaş: 24 , eic 95%
    +1 yıl

    Aslında tatlılar ama fazla abartisi hem göze hem kendine zarar.

    2
    0 Yorumla
  • KızılMercan
    KızılMercan Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36 , eic 85%
    +1 yıl
    Sağlık konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    150 kilonun üstünün tercih olduğuna inanmıyorum hasta oldukları için üzücü .

    2
    2 Yorumla
    • Sismansevindirici
      Sismansevindirici
      +1 yıl

      bence de 150 kilo ideal 😄

      Yorumla
    • Bbosversenee
      Bbosversenee
      +1 yıl

      Tercih olabilir bence

      Yorumla
  • EylulVera
    EylulVera Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35 , eic 100%
    +1 yıl

    Hastalik. Hatta bagimlilik diyelim. Yoksa kimse bu sekilde yasamayi tercih etmez

    1
    1 Yorumla
    • Bbosversenee
      Bbosversenee
      +1 yıl

      Tercih edenler ve isteyenler gercekten var

      Yorumla
  • EldrithcArrow__
    EldrithcArrow__ Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 33%
    +1 yıl

    Acımıyorum üzülmüyorum da. Kimisinin obezitesi hastalıktan dolayı oluyor

    1
    0 Yorumla
  • mutsuzcivciv
    mutsuzcivciv Takip Et
    Xper 7 Yaş: 24 , eic 80%
    +1 yıl

    Hastalık bence. Sonuçta kimse sağlıksız olmayı istemez.

    1
    0 Yorumla
  • yildizasterr
    yildizasterr Takip Et
    Bilge Yaş: 29 , eic 96%
    +1 yıl

    100 üstünde olan herkese üzülüyorum çok zor bu şekilde hayat çünkü

    1
    19 Yorumla
    • Bbosversenee
      Bbosversenee
      +1 yıl

      Boyla orantili degil mi

      Yorumla
    • yildizasterr
      yildizasterr
      +1 yıl

      @Bbosversenee 190 olursun 100 tamam da bunu yazarken erkekleri dusunmedim. 190 kadın da olmayacağına göre. Kadınlar için 100 ün üstü çok zor. Eksileyen de ne diye eksilediyse. Zor işte şişman olmak. Yerinden kalkmak bile mesele alışverişe gidiyorsun nefes nefese dönüyorsun ev işini doğru düzgün yapamıyorsun az soluklanayim devam edeyim diyorsun

      Yorumla
    • Bbosversenee
      Bbosversenee
      +1 yıl

      Tam olarak katilamiyorum nedense seninki 100 un cok mu uzeri

      Yorumla
    • yildizasterr
      yildizasterr
      +1 yıl

      @Bbosversenee Yoooo 85 kiloyum ve bunları yaşıyorum yüz olsam yerimden kalkmam

      Yorumla
    • Bbosversenee
      Bbosversenee
      +1 yıl

      Nasil ya bu kiloyla bunlari yasaman cok normal degil boyun kac

      Yorumla
    • Bbosversenee
      Bbosversenee
      +1 yıl

      ?

      Yorumla
    • yildizasterr
      yildizasterr
      +1 yıl

      @Bbosversenee Birinci sınıf obezim ben. Nasıl normal değil ay çok biliyorsun sen 😂

      Yorumla
    • Deniz_uysal_67
      Deniz_uysal_67
      +1 yıl

      1.75 boyunda 250 kilo bir kadın var ve kadın yerinden rahatça kalkabiliyor ve yürüyebiliyor fazla yürüyünce kadın biraz nefes nefese kaliyor ama kalkatken ve kısa mesafeli yürürken hiç zorluk çekmiyor 250 kilo olmasına rağmen? Senin 85 kilo olup bu kadar zorlanman cidden normal değil.

      Yorumla
    • yildizasterr
      yildizasterr
      +1 yıl

      @Deniz_uysal_67 Ne yalan mi söylüyorum az önce egzersiz yapayım dedim 3 dakikayı bulmadan tükendim

      Yorumla
    • yildizasterr
      yildizasterr
      +1 yıl

      @Deniz_uysal_67 bı 10 kilo zayıf halim böyle değildi kilo aldıkça hantallasiyor insan daha çok terliyor daha çok kokuyor elleriyle destek almadan yerden kalkamiyor. Kilo iğrenç bir şey

      Yorumla
    • Deniz_uysal_67
      Deniz_uysal_67
      +1 yıl

      @yildizasterr demekki bu kişiden kişiye göre değişiklik gösteriyor... Kilo iğrenç bir şey demişsin ama ben şahsen kadınlara çok yakıştırıyorum en az 150 kilo olanlar mesela çok çekici geliyorlar bana ama buda kişiden kişiye değişiklik gösterir nede olsa zevklet ve renkler tartışılmaz.

      Yorumla
    • yildizasterr
      yildizasterr
      +1 yıl

      @Deniz_uysal_67 150 kilo olan kadına yazık. Neyse kendi zevkin.

      Yorumla
    • yildizasterr
      yildizasterr
      +1 yıl

      Yürüyen küçük dünya , şişman olan kız da erkek de 😂

      Yorumla
    • Deniz_uysal_67
      Deniz_uysal_67
      +1 yıl

      Kendi isteğiyle kilo alanlar hatta mankenler ve p*rno yıldızları bile var.

      Yorumla
    • yildizasterr
      yildizasterr
      +1 yıl

      @Deniz_uysal_67 Vücuda eziyet

      Yorumla
    • Deniz_uysal_67
      Deniz_uysal_67
      +1 yıl

      E ona bakarsak çok zayıf olmakta öyle 🤷🏼‍♂️. Tabii ki obezite sağlıklı bir şey değil sağlıklı ooduğunu asla idda edemem ama bana çekici geliyorlar bakımlı olanları

      Yorumla
    • Sismansevindirici
      Sismansevindirici
      +1 yıl

      boyun tahminimce 1.55 le 168 arasinda o boylarla da tabiki 75 kiloyken cok daha rahat hareket edersin ama denizin yuruyup hareket edebilme esigi biraz alcak agir yasamlardaki yuruyebilen kadinlar gibi paytaklamani yeterli goruyor gibi 😂 korkma 100 kilo olsan da bi sekilde yurunuyor benim 1.53 boyunda eski sevgilim 113 lere çıkmıştı cok uzun yurumedigimiz yokus merdiven çıkmadigimizda pek sorun olmuyordu

      Yorumla
    • yildizasterr
      yildizasterr
      +1 yıl

      @Sismansevindirici Ya tamam abi sizsiniz he , siz doğrusunuz. Şişman şişman yerinden zor kalkmayan insanları zayıflamaya teşvik edeceğinize yapın boyle aferin. Sanki çok normal çok sağlıklı bir şey de. Gelmiş sorun yok diyor tövbe ya hadi işinize.

      Yorumla
    • Sismansevindirici
      Sismansevindirici
      +1 yıl

      hahaha 😂 öyle değil be sisko igrenc hantal yag ficisi desem daha mı iyi 😄 psikolojikman destek vermek lazım ayrica şişman kadinlar cok güzel 😍 pek begenen yok malesef şişman kadınları viz begeniyoruz doya doya iltifat edelim bizim duzelttigimiz psikolojilerinizi bozacak cok adam var zaten piyasada 😄 biz sismanlatamayiz sizi

      Yorumla
  • ÇokYaşaKral
    ÇokYaşaKral Takip Et
    Xper 5 Yaş: 24
    +1 yıl

    Kendileri üzülünce bende üzülüyorum
    Ama yook bazıları yüzsüzlük yapıp suçu ana babasına atıyor
    Onları sevmiyorum

    1
    4 Yorumla
    • Bulasmayinbana88
      Bulasmayinbana88
      +1 yıl

      Nasil yani

      Yorumla
    • ÇokYaşaKral
      ÇokYaşaKral
      +1 yıl

      Yanisiiii
      Kimisi diyor ki ben böyle olmayı seçmedim annem Sürekli yedirdi, ağladığımda yedirdi, güldüğümde yedirdi, sinir etttiğimde yedirdi gibi gibi
      Diyenler var.

      Yaneee sanki kendi yemiş değil zorla yedirilmiş gibi göstermeye çalışan kişiler

      Yorumla
    • Bulasmayinbana88
      Bulasmayinbana88
      +1 yıl

      Hmm

      Yorumla
    • ÇokYaşaKral
      ÇokYaşaKral
      +1 yıl

      Hıhımm

      Yorumla
  • 6MayısaSözümVar
    6MayısaSözümVar Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32 , eic 100%
    +1 yıl

    Acıyorum, bir insan kendini istemeden bu hale getiremez.

    1
    0 Yorumla
  • _Jante_
    _Jante_ Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 99%
    +1 yıl

    Üzülmüyorum da acımıyorum da. Tedavisi var olan bir şey ve çok basit artık.

    1
    0 Yorumla
  • muzaffer_abi
    muzaffer_abi Takip Et
    Guru Yaş: 38
    +1 yıl

    Üzülüyorum tabiki acımak kimin haddine. Sonuçta bir hastalık

    1
    0 Yorumla
  • Jokeface_
    Jokeface_ Takip Et
    Guru Yaş: 87 , eic 97%
    +1 yıl

    onlar kendilerine acımıyor ki ben acıyayım?

    6
    5 Yorumla
    • Bulasmayinbana88
      Bulasmayinbana88
      +1 yıl

      Sen cok acimasizsın ve cok yargı dağıtıyorsun

      Yorumla
    • Jokeface_
      Jokeface_
      +1 yıl

      onların bu hale gelmesi benim suçum yani? yemesin.

      Yorumla
    • Bulasmayinbana88
      Bulasmayinbana88
      +1 yıl

      Genel konustum. Bu soruyla ilgili drğil

      Yorumla
    • Jokeface_
      Jokeface_
      +1 yıl

      acımazsız değilim sadece sizin gibi boka duyar kasmıyorum o kadar.

      Yorumla
    • Bulasmayinbana88
      Bulasmayinbana88
      +1 yıl

      Ben oyle bisey mi yapiyorum?

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Kadınların çoğu kilolu ye iç yat az yesinler biraz sorsan balıketileyiz derler

    3
    0 Yorumla
  • whatkindof
    whatkindof Takip Et
    Yoda Yaş: 30
    +1 yıl

    Tlc de denk gelmiştim böyle bir programa kesinlikle tercih

    1
    0 Yorumla
  • Yorgun_Yurekli
    Yorgun_Yurekli Takip Et
    Yoda Yaş: 35 , eic 99%
    +1 yıl

    Kilo olmuyor ya benimde bı beş kg fazlam var eskiden ne güzel fittim ama hastalık derecesinde olabilir sonuçta metabolizma ile alakalı

    0
    0 Yorumla
  • Vantutriforfayf
    Vantutriforfayf Takip Et
    Xper 2 Yaş: 24
    +1 yıl

    Vücutta anormal yağ birikimi sağlık sorunudur. Tercih meselesi olacağını sanmıyorum çünkü kişinin günlük hayatını etkileyebilecek bir neden. Mutlaka da tedavi edilmeli

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Hormonlarla ilgili bir hastalık olduğu için üzülüyorum, ama günümüzde tedavi umudu var.

    1
    0 Yorumla
  • Dorothyyyx
    Dorothyyyx Takip Et
    Xper 1 Yaş: 45
    +1 yıl

    Evett üzülürüm :"( çoğu hormonal bozukluktan ya da bi hastalıktan oluyo:( hayat kaliteleri cok düşüyor ve yeni sağlık sorunları çıkıyor keske elimizden bir şey gelse :(

    1
    0 Yorumla
  • renommierschmiss
    renommierschmiss Takip Et
    Xper 1 Yaş: 43
    +1 yıl

    hormonsal olanlara elbette. ama gözü doymayıp yedikçe yiyenler varya onlar genelde şişman oluyor ama onlardan çok feci nefret ediyorum.

    2
    0 Yorumla
  • Kominikeysinn
    Kominikeysinn Takip Et
    Guru Yaş: 38 , eic 97%
    +1 yıl

    İftar yapıyoruz şurda😠

    2
    6 Yorumla
    • Bulasmayinbana88
      Bulasmayinbana88
      +1 yıl

      😂çokyeme sonun bu olur

      Yorumla
    • Kominikeysinn
      Kominikeysinn
      +1 yıl

      Gülersem kesin başıma gelir. Gülmicem🤦‍♂️

      Yorumla
    • Bulasmayinbana88
      Bulasmayinbana88
      +1 yıl

      Gülme zaten

      Yorumla
    • Kominikeysinn
      Kominikeysinn
      +1 yıl

      Oh olsun sana

      Yorumla
    • Bulasmayinbana88
      Bulasmayinbana88
      +1 yıl

      Niye

      Yorumla
    • Kominikeysinn
      Kominikeysinn
      +1 yıl

      Sen güldün. Geçti artık

      Yorumla
  • Mustafa2182
    Mustafa2182 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 25
    +1 yıl

    Üzücü bir durum. Bazen tercih bazen elinde olmayan sebeplerden dolayı insanlar bu duruma dusebiliyor.

    1
    0 Yorumla
  • Ayzıiıttt
    Ayzıiıttt Takip Et
    Master Yaş: 108 , eic 32%
    +1 yıl

    Onlar kendine üzülmüyor da ben neden üzüleyim 😄

    1
    3 Yorumla
    • Bulasmayinbana88
      Bulasmayinbana88
      +1 yıl

      Yani onların tercihi olduğu için oh olsunmu diyorsun yoksa hastalik olarakmi gorüyorsun😂

    • Ayzıiıttt
      Ayzıiıttt
      +1 yıl

      Kesinlikle hastalık değil yemeği seviyorlar 😄

    • Bulasmayinbana88
      Bulasmayinbana88
      +1 yıl

      😄😄

  • Aerkin
    Aerkin Takip Et
    Xper 4 Yaş: 32
    +1 yıl

    üzülüyorım tabiki hastalık bu genellikle altında psikolojik sebepler yatıyo

    2
    0 Yorumla
  • serkancicek
    serkancicek Takip Et
    Xper 6 Yaş: 45
    +1 yıl

    Bi hastalık sonuçda onlarda böyle olmak istemezdi. üzücü. bi durum bence

    1
    0 Yorumla
  • UmiTLee
    UmiTLee Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28
    +1 yıl

    Dünyada pek obeze rastlamadığım için acıma fırsatım olmadı.

    1
    0 Yorumla
  • gizliuye99994
    gizliuye99994 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 29
    +1 yıl

    hastalıksa çok üzülüyorum ama kimisi bile bile çok yiyip o duruma geliyorlar onlara çok kızıyorum

    1
    0 Yorumla
  • Oajxoakcjiqiqlwim
    Oajxoakcjiqiqlwim Takip Et
    Xper 2 Yaş: 25
    +1 yıl

    Ben cidden üzülüyorum 50 kilo kızlar çok yiyip kilo almıyor ama çoğu obezler metobolizmadan falan kaynaklı çok kilo alıyor, genelde sorun metobolizmadan dolayı oluyor bence

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Üzülüyorum çünkü bende surekli yiyorum

    1
    2 Yorumla
    • Bulasmayinbana88
      Bulasmayinbana88
      +1 yıl

      Obezmisin yoksa😔

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Hayir 60 kiloyum bu gidişle 70 de olurum surekli yiyorm

      Yorumla
  • Muallime__
    Muallime__ Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 58%
    +1 yıl
    Sağlık konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    Bu kadarının tercih olduğunu düşünüyorum.

    2
    0 Yorumla
  • Little_dark_age_
    Little_dark_age_ Takip Et
    Guru Yaş: 24 , eic 99%
    +1 yıl

    Tercih olsa o kadar ilerlemez hastalık yazık

    2
    0 Yorumla
  • Semihh98
    Semihh98 Takip Et
    Master Yaş: 28
    +1 yıl
    Sağlık konusunda 2,2b cevap paylaştı.

    Hastalık bu. Kim böyle olmak ister allah aşkına

    4
    0 Yorumla
  • ouzinyo
    ouzinyo Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 35%
    +1 yıl
    Sağlık konusunda 675 cevap paylaştı.

    Acımam kimseye, acımakta istemem. Üzülüyorum

    1
    0 Yorumla
  • _Çᴀᴠʙᴇʟʟᴀ_
    _Çᴀᴠʙᴇʟʟᴀ_ Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 99%
    +1 yıl

    Üzülürüm tabiki. Allah şifa versin

    1
    0 Yorumla
  • Nickyokkiii
    Nickyokkiii Takip Et
    Xper 6 Yaş: 23 , eic 93%
    +1 yıl

    Böyle bir tercih olamZ tabiki hastalik

    1
    0 Yorumla
  • LovecezaM
    LovecezaM Takip Et
    Master Yaş: 23 , eic 98%
    +1 yıl

    Yani için gidiyor ama..

    1
    0 Yorumla
  • Kaan__can7
    Kaan__can7 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 35 , eic 100%
    +1 yıl

    Hayır tabiki yardımcı olurum bn hep 👍

    1
    0 Yorumla
  • Manyakus_06
    Manyakus_06 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl

    Üzülmem. Spor yapaymış ayı gibi olacağına.

    1
    0 Yorumla
  • Croyzigor
    Croyzigor Takip Et
    Bilge Yaş: 37 , eic 33%
    +1 yıl

    Ellerinde olmayan rahatsızlık ise obezite evet.

    1
    0 Yorumla
  • Onethrerfour
    Onethrerfour Takip Et
    Xper 6 Yaş: 110 , eic 100%
    +1 yıl

    Çok üzülüyorum hastalık bence bu

    1
    0 Yorumla
  • Defount
    Defount Takip Et
    Yoda Yaş: 34 , eic 95%
    +1 yıl

    üzülüyorums bu çok fazlas

    1
    0 Yorumla
  • Pisi-cik2
    Pisi-cik2 Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 33%
    +1 yıl

    Yooo normalden bir insandan farkı yok benim için

    1
    0 Yorumla
  • armstor
    armstor Takip Et
    Guru Yaş: 25 , eic 98%
    +1 yıl

    Allah yardım etsin diyorum yaşamış biri olarak zor

    1
    0 Yorumla
  • YalvarBarışalım
    YalvarBarışalım Takip Et
    Master Yaş: 23 , eic 97%
    +1 yıl

    Tabiki hastalık ne tercihi

    1
    0 Yorumla
  • Ahmetcann54
    Ahmetcann54 Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl

    O resimdeki ne hale gelmiş öyle

    1
    0 Yorumla
  • Keko_01
    Keko_01 Takip Et
    Bilge Yaş: 25 , eic 95%
    +1 yıl

    benim boyum 194 cm kilom 63,7 kg

    1
    1 Yorumla
    • Keko_01
      Keko_01
      +1 yıl

      acıyorum

      Yorumla
  • ZodiacK
    ZodiacK Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 74%
    +1 yıl
    Sağlık konusunda 406 cevap paylaştı.

    Üzülmüyorum, acımıyorum.

    1
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (18)
Devamını Gör(63)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Sağlık > Sorular > Obez insanlara üzülüyor musunuz acıyor musunuz?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Canınızı yakan insanlara beddua eder misiniz? 28 cevap verildi
Üzgünken iştahı kesilenlerden misiniz yoksa yemeğe saldıranlardan mı? 25 cevap verildi
Alingan insanlara bakis aciniz? 5 cevap verildi
İnsanları üzüyor musunuz? 26 cevap verildi
Kilo alınca sevinenlerden misiniz, üzülenlerden mi? 35 cevap verildi
Sizin de üzmeye kıyamadığınız kişiler oluyor mu? 9 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Nefret boyutunda sevmediğin birileri var mı?
  • Bir gönül nedir ki senin uğruna, dediğiniz biri var mı?
  • Birine yukarıdan bakmayı mı seviyorsunuz, aşağıdan bakmayı mı😂?
  • Ee neler yapıyorsun?
  • Siyah zeytin mi, yeşil zeytin mi?
  • Sulugöz olmak zayıflığın göstergesi mi?
  • Bakınca gözlerinizi parlatan biri var mı?
  • Vücudunuzda en çok nerenizi seviyorsunuz?
  • Sırılsıklam aşık oldun mu?
  • Rabbimizi gerçekten cehennem korkusu olmadan, sadece O olduğu icin sevebiliyor muyuz?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨