+1 yılHastalık yüzünden böyle şişmanlayanlar da var ve şişman olmayı sevip sürekli olarak yiyip şişmanlamaktan zevk alanlards var ve benim gibi en az 150 kilo sevenlerde var. Sadece zayıf kız güzeldir diye bir algı olmamalı bence çok saçma bir algı bunun anorexia sevenleride var, zayıf sevenleride var, ideal kilosunda sevenleride var, balık etli sevenleride var ve benim gibi inanılmaz derecede şişman 3. Tip obez sevenleride var bu yüzden insanlar zayıflamak yerine bence oldukları kiloda kilolarını kullanarak gayet çekici olabilirler. Neysr aman aman konu nereden nerelere gelmiş 😂😂😂
20 Yorumla
En İyi Cevaplar
hastalık olanıda var başka sebeblerden olanıda var bazı ınsanların tiroit bezlerı iyi çalışmıyor bu yuzden normal ınsanlar gıbı yesede kılo alabılıyor su bıle içse yarıyor
dıger sebebler yeme alışkanlıgına kendını kaptırması oluyor kendını frenleyemıyor ve şeker hastası olanlarda var bunuda eklemek lazım bu tur hastalar ne kadar yesede doymazlar koca ekmegı bıtırır yarım saat sonra gene açıkırlar insülin direnci olan birinin tatlıları gordunde kendını durdurması cok ama cok zordur30 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılüzülüyorum çünkü ben de aşırı kiloluydum obez 1 derecesindeydim. kilolu olmak ve zayıf olmak ne demek ikisini de tecrübe ettim ve kilolu olmak o kadar zor ki, farkına bile varmıyorsunuz görüntünüzü sevmeseniz bile obez olana rahatsız etmiyor. eğilemiyorsun, istediğin şeyleri giyemiyorsun, dışarıda yemek yemeye utanıyorsun vb vb. çok zor cidden, kilolu insanları görünce keşke kendilerinin farkında olup bir yerden başlasalar artık diyorum.
116 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılobez olana kadar*
- +1 yıl
şu an kaç kilosunki
Cevap sahibi+1 yıl57 kiloyum şu an 🙂
- +1 yıl
Maşşallahhh. Benimde ihtiyacikm var zayiflamaya😄
Cevap sahibi+1 yılkaç kilo fazlan var
- +1 yıl
Bilmiyorumki 10 falan galiba😔😔😔
Cevap sahibi+1 yılbir şey değilmiş ki en fazla 1,5 ayda halledersin
- +1 yıl
Inşallah. Bu iftardada cok yedim. İste evde olunca ölçülü yenmiyoki😞
Cevap sahibi+1 yılaynen şu süreç bitseydi valla çok iyi olurdu. ama evde de çok güzel ekimpansız yapılacak sporlar var tavsiye ederim 🙂
- +1 yıl
Plates airobik yapicam iste😄
Cevap sahibi+1 yılmis gibi, 1.5 ayda toparlarsın. zaten spor alışkanlık yapıyor bırakamıyorsun vücut istiyor 😂
- +1 yıl
Eskiden yapiyosumya. Hatta tek cizgi olusmustu karnimda. Sonra birakmak zorunda kaldim. Dahada baslayamadim. Ama baslicam yine😄
Cevap sahibi+1 yılhadi bakalım başarılar bol şanslar 😂
- +1 yıl
Insallaghhhh
- +1 yıl
😂❤
Cevap sahibi+1 yıl🌸😂
Genetik geçişli bir hastalık evet. Ama multifaktöriyeldir yani genetiğinde olsa bile aile küçüklüğünden itibaren dikkatli davranırsa çocuk obez olmayabilir. Ama bu kişilerin ailesinin beslenme düzeni de pek iyi değil maalesef. Çocuğun hem genetik temeli olunca hem de doğduğundan beri sağlıksız beslenip spor yapmayınca obezite de kaçınılmaz oluyor.
20 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
40Cevap
Gizli Üye(18-24)+1 yılHola,
Bu bir hastalık.
Genel sebepler
》Çocukluk ve ergenlik dönemi travma etkisi yaratan olaylar yaşamaları.
》Psikolojik sebepler.
》Yetersiz fiziksel aktivite.
》Yaş
》Sosyo kültürel etmenler.
》Gelir durumu.
》Hormonal ve metabolik etmenler
》Cinsiyet.
》Eğitim düzeyi.20 Yorumla
+1 yılBir zamanlar 107 kiloyu gormus biriyim su an 91 e dustum dahada vercegim. Ama ramazanin gecmesini bekliyorum. Obezlik bir tercih yasam tarziyla alakali bir durum
27 Yorumla- +1 yıl
Boyun kacki
- +1 yıl
176
- +1 yıl
Hmm. Kac kilo olmak istiyosun peki
- +1 yıl
80 e ulasmam lazim once
- +1 yıl
Allah yardim etsinn
- +1 yıl
Tesekkur ederim. Cok degil haziran sonunda hedefime ulasmis olacagim
- +1 yıl
Insallahh😄
- Sağlık konusunda 3,1b cevap paylaştı.
+1 yılHem hastalık hem de tercih. Bir insan şu hale gelene kadar ne yapıyordur merak ediyorum, bir yerden sonra "benim yardım almam şart" demesi gerekir çünkü. Zayıflasalar bile cilt sarkıyor, aldırınca dahi eskisi gibi sıkı, normal ciltleri olmuyor. Ömürlük *mına koymuş oluyorlar ciltlerinin. Ne gerek var halbuki bunun bu kadar ilerlemesine izin vermeye?
20 Yorumla Acımak değil aslında ama üzülüyorum, sağlığı açısından zararlı bir durum çünkü.
Allah kimseyi sağlığıyla sınamasın.21 Yorumla- +1 yıl
Amin
Ağır yaşamlar programını izlerdim bazen midem bulanırdı çök kötü şartlarda yaşiyorlar temizliklerini bile yapamaz hale gelmeleri çok kötü bir durum.
21 Yorumla- +1 yıl
😕
Obezite sağlıksız beslenme ile başlayıp yeme bozukluğuna dönüşen bi hastalık bence. Küçüklükten geçirilen travmalar (tecavüz, ailesel sorunlar) nedeni ile de yemek yiyerek kendilerini rahatlatarak kendini bu yola sürüklerler
20 Yorumla
+1 yılbir noktaya kadar tercih bir noktadan sonra hastalık. Kontrolsüzce yemeye başlamak bir noktaya kadar tercihtir ama sonrasında yiyeceklerin beyinde uyardığı yerler ve salgılanan hormonlar uyuşturucu etkisi ile aynı.
20 Yorumla
+1 yılHastalık bence hiç bir insan Dış görünüş olarak aşırı şişman olmayı ve herkesin ona acıyarak bakmasını istemez herkes yiyip yiyip kilo almamayı ister bence tabi bu fikirde olmayanlarda vardır fakat Obezlik bana göre bir hastalık
10 YorumlaBu bir hastalık, hormonel bir hastalık. Maalesef üzülüyorum, allah şifa versin.
11 Yorumla- +1 yıl
Amin
+1 yılAcimak kotu bi eylem Allah yardimcilari olsun derim
11 Yorumla- +1 yıl
Amin
Kesinlikle üzülüyorum. Genetik bir hastalık ve küçük yaştan sorumsuzca beslenen bebelerin durumları. Ağır yaşamları izlerken ağladığımı hatırlıyorum.
20 Yorumla
+1 yılYemek yemek uyuşturucu gibi karnın tok olup ruhun aç olunca sürekli yemek istiyorsun
31 Yorumla- +1 yıl
Konuya hakimsin cok
+1 yıl50 kg ustune cikinca diyete baslayan kadinlar kadar degil..
30 YorumlaObezlik bazen hastalık bazen tercih. Hasta olanlara dua ediyorum tercih edenlere hayret ediyorum. Çünkü zor bir hayat.
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılHastalık gibi bir etken yoksa (şeker hastalığı gibi) Acımıyorum, az yesinler.😒 Yediklerinin yarısını fakir fukaraya dağıtsınlar.
Aşırı külonun bahanesi benim gözümde yok. İnsan biraz otokontrole sahip olmalı, boğazınızı kontrol edin.10 YorumlaAslında tatlılar ama fazla abartisi hem göze hem kendine zarar.
20 Yorumla- Sağlık konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yıl150 kilonun üstünün tercih olduğuna inanmıyorum hasta oldukları için üzücü .
22 Yorumla- +1 yıl
bence de 150 kilo ideal 😄
- +1 yıl
Tercih olabilir bence
Hastalik. Hatta bagimlilik diyelim. Yoksa kimse bu sekilde yasamayi tercih etmez
11 Yorumla- +1 yıl
Tercih edenler ve isteyenler gercekten var
+1 yılAcımıyorum üzülmüyorum da. Kimisinin obezitesi hastalıktan dolayı oluyor
10 Yorumla
+1 yılHastalık bence. Sonuçta kimse sağlıksız olmayı istemez.
10 Yorumla
+1 yıl100 üstünde olan herkese üzülüyorum çok zor bu şekilde hayat çünkü
119 Yorumla- +1 yıl
Boyla orantili degil mi
- +1 yıl
@Bbosversenee 190 olursun 100 tamam da bunu yazarken erkekleri dusunmedim. 190 kadın da olmayacağına göre. Kadınlar için 100 ün üstü çok zor. Eksileyen de ne diye eksilediyse. Zor işte şişman olmak. Yerinden kalkmak bile mesele alışverişe gidiyorsun nefes nefese dönüyorsun ev işini doğru düzgün yapamıyorsun az soluklanayim devam edeyim diyorsun
- +1 yıl
Tam olarak katilamiyorum nedense seninki 100 un cok mu uzeri
- +1 yıl
@Bbosversenee Yoooo 85 kiloyum ve bunları yaşıyorum yüz olsam yerimden kalkmam
- +1 yıl
Nasil ya bu kiloyla bunlari yasaman cok normal degil boyun kac
- +1 yıl
?
- +1 yıl
@Bbosversenee Birinci sınıf obezim ben. Nasıl normal değil ay çok biliyorsun sen 😂
- +1 yıl
1.75 boyunda 250 kilo bir kadın var ve kadın yerinden rahatça kalkabiliyor ve yürüyebiliyor fazla yürüyünce kadın biraz nefes nefese kaliyor ama kalkatken ve kısa mesafeli yürürken hiç zorluk çekmiyor 250 kilo olmasına rağmen? Senin 85 kilo olup bu kadar zorlanman cidden normal değil.
- +1 yıl
@Deniz_uysal_67 Ne yalan mi söylüyorum az önce egzersiz yapayım dedim 3 dakikayı bulmadan tükendim
- +1 yıl
@Deniz_uysal_67 bı 10 kilo zayıf halim böyle değildi kilo aldıkça hantallasiyor insan daha çok terliyor daha çok kokuyor elleriyle destek almadan yerden kalkamiyor. Kilo iğrenç bir şey
- +1 yıl
@yildizasterr demekki bu kişiden kişiye göre değişiklik gösteriyor... Kilo iğrenç bir şey demişsin ama ben şahsen kadınlara çok yakıştırıyorum en az 150 kilo olanlar mesela çok çekici geliyorlar bana ama buda kişiden kişiye değişiklik gösterir nede olsa zevklet ve renkler tartışılmaz.
- +1 yıl
@Deniz_uysal_67 150 kilo olan kadına yazık. Neyse kendi zevkin.
- +1 yıl
Yürüyen küçük dünya , şişman olan kız da erkek de 😂
- +1 yıl
Kendi isteğiyle kilo alanlar hatta mankenler ve p*rno yıldızları bile var.
- +1 yıl
@Deniz_uysal_67 Vücuda eziyet
- +1 yıl
E ona bakarsak çok zayıf olmakta öyle 🤷🏼♂️. Tabii ki obezite sağlıklı bir şey değil sağlıklı ooduğunu asla idda edemem ama bana çekici geliyorlar bakımlı olanları
- +1 yıl
boyun tahminimce 1.55 le 168 arasinda o boylarla da tabiki 75 kiloyken cok daha rahat hareket edersin ama denizin yuruyup hareket edebilme esigi biraz alcak agir yasamlardaki yuruyebilen kadinlar gibi paytaklamani yeterli goruyor gibi 😂 korkma 100 kilo olsan da bi sekilde yurunuyor benim 1.53 boyunda eski sevgilim 113 lere çıkmıştı cok uzun yurumedigimiz yokus merdiven çıkmadigimizda pek sorun olmuyordu
- +1 yıl
@Sismansevindirici Ya tamam abi sizsiniz he , siz doğrusunuz. Şişman şişman yerinden zor kalkmayan insanları zayıflamaya teşvik edeceğinize yapın boyle aferin. Sanki çok normal çok sağlıklı bir şey de. Gelmiş sorun yok diyor tövbe ya hadi işinize.
- +1 yıl
hahaha 😂 öyle değil be sisko igrenc hantal yag ficisi desem daha mı iyi 😄 psikolojikman destek vermek lazım ayrica şişman kadinlar cok güzel 😍 pek begenen yok malesef şişman kadınları viz begeniyoruz doya doya iltifat edelim bizim duzelttigimiz psikolojilerinizi bozacak cok adam var zaten piyasada 😄 biz sismanlatamayiz sizi
+1 yılKendileri üzülünce bende üzülüyorum
Ama yook bazıları yüzsüzlük yapıp suçu ana babasına atıyor
Onları sevmiyorum14 Yorumla- +1 yıl
Nasil yani
- +1 yıl
Yanisiiii
Kimisi diyor ki ben böyle olmayı seçmedim annem Sürekli yedirdi, ağladığımda yedirdi, güldüğümde yedirdi, sinir etttiğimde yedirdi gibi gibi
Diyenler var.
Yaneee sanki kendi yemiş değil zorla yedirilmiş gibi göstermeye çalışan kişiler - +1 yıl
Hmm
- +1 yıl
Hıhımm
+1 yılAcıyorum, bir insan kendini istemeden bu hale getiremez.
10 YorumlaÜzülmüyorum da acımıyorum da. Tedavisi var olan bir şey ve çok basit artık.
10 Yorumla
+1 yılÜzülüyorum tabiki acımak kimin haddine. Sonuçta bir hastalık
10 Yorumlaonlar kendilerine acımıyor ki ben acıyayım?
65 Yorumla- +1 yıl
Sen cok acimasizsın ve cok yargı dağıtıyorsun
- +1 yıl
Genel konustum. Bu soruyla ilgili drğil
- +1 yıl
Ben oyle bisey mi yapiyorum?
Gizli Üye(30-35)+1 yılKadınların çoğu kilolu ye iç yat az yesinler biraz sorsan balıketileyiz derler
30 Yorumla
+1 yılTlc de denk gelmiştim böyle bir programa kesinlikle tercih
10 Yorumla
+1 yılKilo olmuyor ya benimde bı beş kg fazlam var eskiden ne güzel fittim ama hastalık derecesinde olabilir sonuçta metabolizma ile alakalı
00 Yorumla
+1 yılVücutta anormal yağ birikimi sağlık sorunudur. Tercih meselesi olacağını sanmıyorum çünkü kişinin günlük hayatını etkileyebilecek bir neden. Mutlaka da tedavi edilmeli
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılHormonlarla ilgili bir hastalık olduğu için üzülüyorum, ama günümüzde tedavi umudu var.
10 Yorumla
+1 yılEvett üzülürüm :"( çoğu hormonal bozukluktan ya da bi hastalıktan oluyo:( hayat kaliteleri cok düşüyor ve yeni sağlık sorunları çıkıyor keske elimizden bir şey gelse :(
10 Yorumla
+1 yılhormonsal olanlara elbette. ama gözü doymayıp yedikçe yiyenler varya onlar genelde şişman oluyor ama onlardan çok feci nefret ediyorum.
20 Yorumla
+1 yılİftar yapıyoruz şurda😠
26 Yorumla- +1 yıl
😂çokyeme sonun bu olur
- +1 yıl
Gülersem kesin başıma gelir. Gülmicem🤦♂️
- +1 yıl
Gülme zaten
- +1 yıl
Oh olsun sana
- +1 yıl
Niye
- +1 yıl
Sen güldün. Geçti artık
+1 yılÜzücü bir durum. Bazen tercih bazen elinde olmayan sebeplerden dolayı insanlar bu duruma dusebiliyor.
10 YorumlaOnlar kendine üzülmüyor da ben neden üzüleyim 😄
13 Yorumla- +1 yıl
Yani onların tercihi olduğu için oh olsunmu diyorsun yoksa hastalik olarakmi gorüyorsun😂
- +1 yıl
Kesinlikle hastalık değil yemeği seviyorlar 😄
- +1 yıl
😄😄
üzülüyorım tabiki hastalık bu genellikle altında psikolojik sebepler yatıyo
20 Yorumla
+1 yılBi hastalık sonuçda onlarda böyle olmak istemezdi. üzücü. bi durum bence
10 YorumlaDünyada pek obeze rastlamadığım için acıma fırsatım olmadı.
10 Yorumla
+1 yılhastalıksa çok üzülüyorum ama kimisi bile bile çok yiyip o duruma geliyorlar onlara çok kızıyorum
10 Yorumla
+1 yılBen cidden üzülüyorum 50 kilo kızlar çok yiyip kilo almıyor ama çoğu obezler metobolizmadan falan kaynaklı çok kilo alıyor, genelde sorun metobolizmadan dolayı oluyor bence
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılÜzülüyorum çünkü bende surekli yiyorum
12 Yorumla- +1 yıl
Obezmisin yoksa😔
Cevap sahibi+1 yılHayir 60 kiloyum bu gidişle 70 de olurum surekli yiyorm
- Sağlık konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılBu kadarının tercih olduğunu düşünüyorum.
20 Yorumla
+1 yılTercih olsa o kadar ilerlemez hastalık yazık
20 YorumlaSağlık konusunda 2,2b cevap paylaştı. Hastalık bu. Kim böyle olmak ister allah aşkına
40 YorumlaSağlık konusunda 675 cevap paylaştı. Acımam kimseye, acımakta istemem. Üzülüyorum
10 Yorumla
+1 yılÜzülürüm tabiki. Allah şifa versin
10 Yorumla
+1 yılBöyle bir tercih olamZ tabiki hastalik
10 YorumlaYani için gidiyor ama..
10 Yorumla
+1 yılHayır tabiki yardımcı olurum bn hep 👍
10 Yorumla
+1 yılÜzülmem. Spor yapaymış ayı gibi olacağına.
10 YorumlaEllerinde olmayan rahatsızlık ise obezite evet.
10 Yorumla
+1 yılÇok üzülüyorum hastalık bence bu
10 Yorumlaüzülüyorums bu çok fazlas
10 YorumlaYooo normalden bir insandan farkı yok benim için
10 YorumlaAllah yardım etsin diyorum yaşamış biri olarak zor
10 Yorumla
+1 yılTabiki hastalık ne tercihi
10 Yorumla
+1 yılO resimdeki ne hale gelmiş öyle
10 Yorumlabenim boyum 194 cm kilom 63,7 kg
11 YorumlaSağlık konusunda 406 cevap paylaştı. Üzülmüyorum, acımıyorum.
10 Yorumla- Devamını Gör (18)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 