İnsanlar niye bu kadar kötü. Bir başkasının, size zararı olmayan bir kişinin kilosuyla alay eder misiniz?

Bugün hastaneye gittim. Su aygırı, obez bir kadınım. 129 kiloyum. Zayıflamak istiyorum. Asansöre bindik.
Şimdi diyeceksiniz ki, zayıflamak istiyorsan asansör niye kullanıyorsun.
Neyse kullandık işte.
Asansör niye hareket etmiyor dedim.
Ordan bir kadın, sizden dolayı olabilir dedi.
Bunu söyleyen bir hemcinsim.
Yazık. Çok yazık.
Sonra asansör hareket etti.
Demek ki benimle ilgisi yokmuş dedim bende.
O kişide demek ki sizinle ilgisi yokmuş dedi.
Alay etti yani.
Bende cevap vermedim.
Birbirimizi tanımayız, etmeyiz.
Niye böyle aşağılıkça davrandı ki?
Ama keşke bende hmmm evet evet benimle ilgisi yokmuş deseydim.
Tenezzül etmedim.
O kim ki?
Başkalarıyla eğlenen kişileri zavallı ve aşağılık görüyorum.
Bir insan tanımadığı kişiyle niye uğraşır? Böyle kişiler hakkında ne düşünüyorsunuz?
İnsanlar niye bu kadar kötü. Bir başkasının, size zararı olmayan bir kişinin kilosuyla alay eder misiniz?
Cevapla