Bugün hastaneye gittim. Su aygırı, obez bir kadınım. 129 kiloyum. Zayıflamak istiyorum. Asansöre bindik.
Şimdi diyeceksiniz ki, zayıflamak istiyorsan asansör niye kullanıyorsun.
Neyse kullandık işte.
Asansör niye hareket etmiyor dedim.
Ordan bir kadın, sizden dolayı olabilir dedi.
Bunu söyleyen bir hemcinsim.
Yazık. Çok yazık.
Sonra asansör hareket etti.
Demek ki benimle ilgisi yokmuş dedim bende.
O kişide demek ki sizinle ilgisi yokmuş dedi.
Alay etti yani.
Bende cevap vermedim.
Birbirimizi tanımayız, etmeyiz.
Niye böyle aşağılıkça davrandı ki?
Ama keşke bende hmmm evet evet benimle ilgisi yokmuş deseydim.
Tenezzül etmedim.
O kim ki?
Başkalarıyla eğlenen kişileri zavallı ve aşağılık görüyorum.
Bir insan tanımadığı kişiyle niye uğraşır? Böyle kişiler hakkında ne düşünüyorsunuz?
Şimdi diyeceksiniz ki, zayıflamak istiyorsan asansör niye kullanıyorsun.
Neyse kullandık işte.
Asansör niye hareket etmiyor dedim.
Ordan bir kadın, sizden dolayı olabilir dedi.
Bunu söyleyen bir hemcinsim.
Yazık. Çok yazık.
Sonra asansör hareket etti.
Demek ki benimle ilgisi yokmuş dedim bende.
O kişide demek ki sizinle ilgisi yokmuş dedi.
Alay etti yani.
Bende cevap vermedim.
Birbirimizi tanımayız, etmeyiz.
Niye böyle aşağılıkça davrandı ki?
Ama keşke bende hmmm evet evet benimle ilgisi yokmuş deseydim.
Tenezzül etmedim.
O kim ki?
Başkalarıyla eğlenen kişileri zavallı ve aşağılık görüyorum.
Bir insan tanımadığı kişiyle niye uğraşır? Böyle kişiler hakkında ne düşünüyorsunuz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer