Yavaş yavaş silik bi tipe dönüştüğümü hissediyorum, neden böyle oluyor?

Eskiden çok aktif bir insandım okul mokul insanlar beni tanır ilgide hep kendimde olurdu konuşmaktan çekinmezdim kendimi bi kalıba sokmaz olduğum gibi yaşardım böyle çok mutlu olurdum. Yanlış anlamayın ilgi delisi değilim ama şu an yavaş yavaş silindigimi hatta başka insanları yükseltip kendimi dibe soktuğumu düşünmeye başladım neden böyle oldu bi fikrim yok morelim bozuluyo

Yavaş yavaş silik bi tipe dönüştüğümü hissediyorum, neden böyle oluyor?
Cevapla