
Napicam ya ben bu ayakkabı olan sevdamla Bir türlü vazgeçemiyorum onlardan 😞

Napicam ya ben bu ayakkabı olan sevdamla Bir türlü vazgeçemiyorum onlardan 😞
Uhahaha😉
Senin ayakkabı aşkından daha fazla bildiğin bir şey daha var o da erkekler... Sen onların nereye baktığını iyi biliyorsun. Bu da aşkını körüklüyor olsa gerek...
Aşk yoktur demiştim sana... Hiç bir şeye aşık değilim, sevdiğim o kadar çok şey var ki... hangi birini anlatayım sana..
Cay yoksa sevgili @27esmerim ben de yokum 🤣🤣😉😄👋
Bazıları da ayaklara bakmıştır kesin.
Aşk mı denir bilmem ama yemeyi severim.
Kitaplarıma ben aşığım, nereye gidersem gideyim mutlaka yanıma kitap alırım. Bugün çarşıya gittim ve telefonumu unuttum ama kitabımı unutmadım, o kadar aşığım kitablara.
Okumayacak olsam dahi dışarı çıktığımda yanımda bir tane kitap taşırım
Küpelerim, küpeler ❤️
Bijuterilerdeki bütün küpeler benim olsun istiyorum. O kadar güzel modeller var ki. Her defasında karar vermekte zorlanıyorum.😍
Teşekkür ederim 🥰🎈
Cevap
48Cevap
Ben de kol saatlerim ve taş bilekliklerimle aşk yaşıyorum
Eşyalara karşı hiç ilgim olmadı.😕
Bilgisayarıma aşığım 👾
🤓
O emoji olmadı ama :D
Neden 😂
hiç havalı değil 😂
Vazgeçme yahu, öyle bir tercih yapmak zorunda değilsin , hiçbir zaman ve hiç kimse için.
Topuklu ayakkabılara aşığım. Giyecek yerim yok. Artık annem kızıyor. İsteyene veriyorum
Kulaklığım var 😅
Alakasız görüşler var bilgin olsun 😂
Ayakkabı ve çantaya bayılırım para harcamaya 😅
Parfüm hastalığı var aldıkça alasım var bi türlü kendimi dizginleyemiyorum
Ayakta çok önemli bazı ayak yapıları bu tarz ayakkabıların kötü durmasına neden oluyor ama bu resimde çok güzel bir uyum sağlamış.
Bayan ayakkabılarını incelediğim doğrudur hediye almak için.
Eskiden hoparlörlerimle aşk yaşardım. Teyp, anfi, subwofer. Arkadaşlarım gibiydiler. Geceleri 85liği kulağıma götürür bası yükseltir kulaklık dinler gibi radyo dinlerdim.
Eşya demek cok kırıcı ve ayıp olur ama benim de bizzat ayaklara var sorun olmazsa çünkü güzelleri çok etkileyici oluyor 🤩
Ayakkabı aşığısın ve ayakların da aşık ediyor göreni ve sende bu aşka olumlu bir hareket olarak hemen öptürüp yalatmaya müsaade etmesen de yorucu bir gün sonunda ayakkabı dan çıkarıp gözlerin uyku rahatlama ve aldığın haz dan artık kapanmaya başlayıp ve rahat bir şekilde açılana kadar ister rica ister emrettiğin gibi birisi olsun istermisin belki dakika belki de saatlerce süren dokunulmayı birisinin sen otururken uzanırken hatta biraz dominantlik yaparak 5 dk ayağa da kalksan yine de ayağınn altın da hizmet eden bir erkek ve tüm amacı seni rahatlatmak ve yaptığını beğendirmeye çalışsın istermisin senin rican ya da emirlerin ile birlikte (sanırım hayatim da hic duymadığım emir sertlik ve mükemmelliyetciligi yaşatırsın)
satın aldığım her şeyi aşık olarak alıyorum
Parfüm severim bunlar senin ayaklar mi benim ayaklar 44 kadın ayağı bu kadar büyük olmaz.😂 Ama bakımlı ayak.
Aşırı takıntım yok ama converse ayakkabılarım var çok değişik renklerde, rahat oldukları icin galiba

bu üst.
Bilgisayarım var..
Ben de küpelere aşığım. Küpe takmadığım bir günüm yoktur.
Ayakkabıların için ayrı oda yapacaksın rahatlayacaksın :)
Bende topuklu ayakkabı veee neyse 🤭 demicem.. 🤷♀️
Eşyaya fazla değer yüklemiyorum ben düşündüm de bulamadım özellikle sevdiğim birsey 😅
benim de ayakkabı sevdam var artı bi de çanta nolacak bilmiyorum
Çanta, elbise ve şort etekler.. Farklı olarak beyaz renk mobilya hastasıyım..
Ben motosiklet le aşk yaşıyorum yalanlarsam kör olurum
Kol saati
Birde her ne kadar kullanmasamda tesbih koleksiyonum var ☺️
Ne güzel işte zevklisin seninle ayakkabılar ve kombinler üzerine konuşmak isterim saatlerce
Aşk yaşamıyorum ama bebeğim olarak gördüğüm konsollarım var.
maalesef geçemezsin. Vazgeçilmez bir tutku çünkü ayakkabı bilirim
Tespihlerim, çakmağım, yüzüğüm..
Ben gözlükler ile aşk yaşıyorum ve çanta
👜👓
Takı, ayakkabı ve çanta
Araba aşığıyım sayılıyor mu
Var bende cüzdanıma aşığım
Buna aşık olunmaz mi ya 😂
Bende öyle çulsuz giyinirim ama ayakkabılarım dolu
Ayakkabı - T-short
Ne işe Yaradığını bilmediğim şeyler neden bilmem ama kurcalamak hoşuma gidiyır
Var iç giyim delisiyim 🙈
Sen benim yorumumu neden kaldırdın
Yaşarım topuklu ayakkabı delisiyim 🥰
Görsel için kalbimi nereye bırakabilirim?
Siyah pantolon siyah gömlek siyah saat 👌
âşık olduğum bir eşya yok
Hiç yok.
Müzik setim , kasetlerim ve cd'lerim...
Çakmaklarim var
Çanta ayakkabı parfüm
Senin ayakkabılar 🤭
Takılar ayakkabi
Kol saati bileklik ve kolye😂
Kitaplarıma aşığım, sonra parfumlerime ^^'
Düşündüm de bulamadım
Boyalarım ve fırçalarım. Yanığım onlara😄
Telefon?
Labtop?❤❤❤
topuklu ayakkabı candır :)
Ayakkabı pek hoştur👌😄🤗🌸
Eşya işte bir özelliği yok
Parfümler duş jelleri
Telefon sanırım 🤔
Bende ayakkabı severim
Yatağım var 😏
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?