Büyük bir ayakkabı dolabım var takıntılıyım😄 nike giyiyorum >> değerli yorumlarınız için teşekkür ederim<<


Ayakkabı konusunda marka takıntım yok. Şansıma hangisi iyi olursa onu kullanıyorum çünkü ayakkabıdan yana çok şanssız biriyim.
Mesela 250 tl lik marka bir ayakkabı giydim hastanelik oldum. 50 tl ayakkabı giydim o da ayağımı vurdu. Benim gibi kişiler pek nadir ayakkabı alabiliyor.
Kaç beden geyiyorsunuz
Siz iysiniz yine ben 40 giyorum 😄
1.79 boyum var aslında banada bayan giysileri bulmak zor oluyor.😂
40 numaramı ben 36 gıyıyorum bende ayagıma gore zor buluyorum. =)
😂 senin işinde zor ya
Aynn ayagım kadın ayagı gıbı degıl. Utanıyorum. Ayakkabı alırken.
Sorun yapma benimde dev gibi.😂
37 ıdaal. Her modelide var.
Ayakkabı takıntım var ne yazık ki.
Spor ayakkabı adidas , reebok , newbalance tercihim oluyorum.
Klasik tarzdaki ayakkabılarım ise clarks , nine west ağırlıklı.
Kışlık ayakkabıda merrell vee scooter.
Takıntım var bu konuda. Çok özen gösteririm. Renk renk alırım her kıyafetle uyumlu olsun diye. Eskiyen ayakkabıyı giymem. Columbia, Salomon, The North Face başta olmak üzere outdoor severim.
Soru resmine koyduğun ayakkabıyı genelde dar paça kot ile suriyeliler giyiyor :))))
Cevap
44Cevap
her türlü giyerim markali markasiz puma sketchers nike tom tailer esprit vs vs
Takintim yok LC WAİKİKİ den spor ayakabi almistim cok rahat ve kullanisli onu kullanmaya bayiliyorum
nike, asics, reebok, newbalance gibi hepsini severim bu en sevdiklerim nikeairmaxlerim
bu aralar en sevdiğim ayakkabım olucak
Dockers, lumberjak ilk tercihlerim tabi hoşuma gider ve rahatsa diğer markalarda olabilir
Dockers ya da lumberjack tercihim. Spor olursa nike
New balance ve Nevzat onay hakiki deri özel dikim rugan başka giymem...
Adidas nike philipp plein lumberjack değişiyor öyle
Nike, Adidas, Spor olarak kışlık olarak Polo ve Cat birde Lumberjack Waterproof Softshell (spor modelde) 😎
Önüme gelen her ayakkabıyı giyerim, marka takıntim yok.
Spor olarak puma ve adidas, bot olarak cat giyiyorum. 😊
her tarzdan var ama öyle abartacak nicelikte değil..
ayakkabı takıntım var..
Pierre cardin ve Adidas seviyorum..
Su alan ayağımı. isitmayan markası yazmayan bir. ayakkabı giyiniyorm
marka değil de renk takıntım var mutlaka beyaz olmalı
40 kadar ayakkabım var ve bununda abartılı olmadığını düşünüyorum ve kıyafettime göre ayakkabı giyiyiorum
Puma roman nike new balace pier cardin polo adidas 😊
Ben yakışan her ayakkabıyı giyerim marka takıntım yok
Begenırsem her markayı gıyrım
Harley, greyder, inci, hotiç
Nike - reebok - new balance - skechers
Adidas tercih ederim nikenin huarache 💙💙💙💙
Takıntım yok ama genelde Nike veya Adidas oluyor.
Evet benim var hep ikonik modeller giyerim.
Nike, new balance, diesel..
markası önemli değil ama çok severim
Spor Nike. Diğerleri değişiyor
evet manyaklık derecesinde
ucuz ayakkabı giyecek kadar zengin değilim
Her ayakkabıyı giymem north face Adidas ck reebook
Marka değilde rahatlık önemli benim için
Kac tane ayakkabin var? 😂
Nike adidas hummel olanlar
Marka takıntım yok beğenirsem alır giyerim
Mahmutpaşa da en kralı var
en son kotondan aldım o var
adidas ve skechers
Nike veya Adidas.
Skecher
Colonbia rvh giyiyoruk
Scooter
Hummel seviyorum 👍
Nike-adidas-puma.
ORJINAL NIKE
Leonars
Nike, adidas.
Haix marka giyiyorum
Genellikle nike.
nike, hummel, adidas
Salomon
Nike
ayakkabı sevrerım
Adidas - New Balance
Markaya bakmıyorum
Ayakkabi giymiyom
Kemal Tanca
Lescon
Marka takıntım var
Puma=italyan kösele
Takımtım yok
normal deri
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar