Konuşurken ciddi mi olursunuz yoksa ironi ve şaka karışık mi iletişim kurarsınız?

Ben reel hayattan genelde ciddi konusurum. Şakaya vurmam birçok şeyi. Ama işyerinde bazen iş arkadaşları şakaya karışık konuşuyorlar ne dediklerini anlamıyorum. Ciddi yaklaştigim için ciddiye alıyorum çoğu şeyi.

Konuşurken ciddi mi olursunuz yoksa ironi ve şaka karışık mi iletişim kurarsınız?
Cevapla