En ufak şeyler bile çok zor geliyor. Stresten nasıl kurtulurum?

Kimse beni dinlemiyor konuştuğumda anlayamıyor. Bu yüzden hiç bişi anlatmıyorum. Sessiz bi tip oldum bu sefer de insanlar uzaklaşıyor yalnızken de olmuyor. Aşırı anksiyetiğim çünkü şimdiye kadar yaptığım her şeyi tek başıma 0 bilgiyle yaptım kimseye bişi sormadan ben bilmiyorum diğerleri arkadaşlarının desteği iletişimi sayesinde öğreniyor diyip diyip kendimi üzüyorum. İnsanlarla samimi olamıyorum onlar samimi olsa da Künt davranıyorum duygularım hareketlere yansımıyor dümdüz insan derler ya onlara döndüm. Bu mekanizmayı nasıl çözeceğim stresten sürekli yemek yemeye başladım şişman bir obiş oldum. Doktora git demezseniz sevinirim bi işe yaramıyor. Herkes başarır ama bir ben başaramam. Hatta başarırım ama çok çok çok acı çekerek anca düşüncesini yenemiyorum çünkü doğru. Diğerleri samimiyetle işi görüyor ben insanlarla mesafeliyim yanaşamıyorlar bana bunu engelleyemiyorum onlara saygı duyduğum İÇİN sustuğum oluyor. Sınırlarımı düşündüğüm üçün. tepkilerimle olan bişi ki kendimi de değiştiremem maksimum bir iki huyumu değiştirebilirim. Bir şeyler değişsin diye çok fazla arkadaş edinmeye çalıştım ama bu sefer de sessiz kalıyorum diye dışlandım. Sevilmeyecek biri gibi hissediyorum. Nasıl olacak ne olacak bilmiyorum cidden beni dinleyecek birine ihtiyaç duyuyorum sadece dinlesin yeter :(
En ufak şeyler bile çok zor geliyor. Stresten nasıl kurtulurum?
Cevapla