Sevgilimle aynı ortamda çalışıyorum iş yerindeki kızlar çok güzel alımlı ve bakımlı kendimi yetersiz hissediyorum?

Ben onlar gibi giyinemiyorum makyaj yapamıyorum. Erkeksi bir tarzım var öyle giyinsem de yakışmıyor üstümde çok garip duruyor zaten makyaj da yakışmıyor hadi tüm bunları yapayım desem bu sefer de param yok 3 kuruş için 12 saat çalışıyorum. Anca idare ediyorum. İş yerindeki kızları kıskanıyorum gerek sohbet gerek enerjileri insanları kendine çekiyor. Bende bunların hiç biri yok. Ağırbaşlı ciddi sakin ve sessiz bir tipim. Ayriyeten süslü degılım çok sıradanım. Sevgilim bazen bende ne buldu diyorum ya da yokluktan mı yanımda kalıyor diye düşünüyorum. Sevgilim BM göre yakışıklı biri. Sohbeti enerjisi şakacı eglenceli esprtüel bir yapısı var. Benim tam tersi yani.. Benden sıkılıyır mu acaba desem öyle olsa devamlı buluşmak istemez. Kendimi çok yetersiz ezik hissediyorum ya. Değişemiyorum da napcam? Saçma sapan sen kendin ol değişme avuntularla gelmeyin. Gerçekçi olun

Sevgilimle aynı ortamda çalışıyorum iş yerindeki kızlar çok güzel alımlı ve bakımlı kendimi yetersiz hissediyorum?
Cevapla