Kişilik & Karakter Yaptığınız eylemlerin sonunu düşünür müsünüz, sonunu düşünen kahraman olamaz mı? Oksitosin Takip Et Master Yaş: 39 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Genellikle işverenlerle yaptığım sohbetlerde, 2000 yılı sonrası doğanların eylemlerinin sonunu düşünmeden hareket ettikleri konusu geçti. Merak ettim ne düşünüyorsunuz? Yaptığınız eylemlerin sonunu düşünür müsünüz, sonunu düşünen kahraman olamaz mı? Cevapla İş Soruları Beğen Paylaş Takip Et
flaneurx Takip Et Master Yaş: 125 , eic 63% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 11,5b cevap paylaştı. Sonunu düşünmeden yiyorum 😋😋 0 9 Yorumla Oksitosin +1 yıl Afiyet olsun 😋 Yorumla flaneurx +1 yıl Oldu valla miss gibiydi Yorumla Oksitosin +1 yıl Sen mi yaptın? Yorumla flaneurx +1 yıl Ewet ben pisirdim 🤪🤪 Yorumla Oksitosin +1 yıl Konum at da seni istemeye gelelim. Yorumla flaneurx +1 yıl Manti icin mi? Onu migrostan aldim ya e-5 beylikdüzü 5M migrostan 😂😂 Yorumla Oksitosin +1 yıl 😂😂 Yorumla flaneurx +1 yıl Size mutluluklar 😂😂 sözüm kardeşçe 😭😭 Yorumla Oksitosin +1 yıl Yap artık mantını git biran önce 😂 Yorumla
Düşlerimden_Düştüm Takip Et Xper 5 Yaş: 22 , eic 100% +1 yıl İster istemez herkes düşünür ama işler kötü gitse bile bana ciddi anlamda zarar vermeyecek bişeyse "aman ya yapalım ne olacak" derim genelde asgsgd 1 0 Yorumla
Arslans06 Takip Et Guru Yaş: 28 , eic 100% +1 yıl Bu karakterle ilgili doğum yılları ile değil. Ben düşünürüm 1 0 Yorumla