Yaptığınız eylemlerin sonunu düşünür müsünüz, sonunu düşünen kahraman olamaz mı?

Genellikle işverenlerle yaptığım sohbetlerde, 2000 yılı sonrası doğanların eylemlerinin sonunu düşünmeden hareket ettikleri konusu geçti. Merak ettim ne düşünüyorsunuz?
Yaptığınız eylemlerin sonunu düşünür müsünüz, sonunu düşünen kahraman olamaz mı?
Yaptığınız eylemlerin sonunu düşünür müsünüz, sonunu düşünen kahraman olamaz mı?
Cevapla