İnsan ne ederse kendine eder ama sorarsanız suçlusu ya hayattır ya kader..
Kendi benliğiniz için bu güne kadar ne yaptınız?
Kendi benliğiniz için bu güne kadar ne yaptınız?
Kişi kendisi için birşey yapıyor ise zaten yalnız yaşıyor demektir.
Eğer bir başkası için yaşıyor ise bahaneni binbir türlüsü var. Kendilerini kandırmalarına gerek yok sadece "bir zamanlar delicesine yaşar İdim şimdi kışımı yaşama vakti" diyip çıkabilirler.
İlla suçlu aramak istiyorlar ise özgürce kısıtlamadan suçlasınlar. İçlerinde ukde kalınca daha kötü kusuyorlar...
Bizi sormaya gerek yok..
ben kadınlara kibar oldukça onlar benim ağzıma s. çtı o nedenle hayatıma da kaderime de kadın ırkına da lanet olsun
Kendi salaklığımdan dolayı her türlü şeyi çektim diyebilirim...
Cevap
2Cevap
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar