Siz hiç birinin şansı oldunuz mu?

Siz hiç birinin şansı oldunuz mu?

Kimine şans, kimi bana sanş oldu.
Ama iyi anlamda mı oldu bu şanslar bilemiyorum.
Ama iyi anlamda olsaydı şu an birbirlerimizin hayatlarında olurduk...
Değerimi bilene büyük bir şans bilmeyene de kabus oluyorum sanırım.
Büyük bir hataya ya da yanlışa şahit olmadığım sürece fazlasıyla uyumlu ve ilgili olurum. Ama bana hak etmediğim bir şeyle gelirse alırım aklını.
Büyük bir şans. Ben seversem aklımı da kalbimi de teslim ederim. Karşımdaki beni istemiyorsa o hiçbir zaman hiçbir yerde sahip olamayacağı sevgiyi kaybetmiş demektir. Bense herkes gibi olan birinden kurtulmusumdurr
Belayım :D
%100..
Şarkı size neyi hatırlatıyor :D güzelmiş
Hatırlatmıyor, pekiştiriyor..
Neyi neyi
Çatla.. Söylemem.
“duygusal şarkı dinlerken aklına ilk kim geliyorsa en güzel duyguların katili de O’dur” diye bir söz var, duydun mu? 🥹
Duydum..
Biliyorum zaten.. Ee yani?
İşte o katillerin Allah binbir türlü :D sjdjdk
İtiraf etmene sevindim ama..
Bak nasılda öğrendim 🥳
Kına getirin..
Sen getir :D
Kalabalık o yollar.. Ben yalnız yürümeyi tercih ederim..
Kına dediğin azcık kalaba olur ama yemezler :D
Yemedikleri doğru.. Herkes için geçerli bu.. Alnımda "yer" mi yazıyor..
Ufff acıttı.
Genel anestezi öneririm..
İstemez, sen ne anlarsın
Ben de anlamıyorsam, herkes aptaldır demektir..
:) hıhım
Teşekkür ederim yarınım.. 😛🖤
Rica ederim bi'tanem..
Nazar boncuğu koyalım da 🧿 ne olur ne olmaz.. 💚
Gözü olanın :D gözü çıksın..
Ben kendi parmaklarımla çıkarmasam rahat edemem, lütfen.. 😄
Parmaklarını kirletmene izin veremem 😃
Cerrahi eldivenlerini kap gel.. 😄
İlla göz çıkaracak 🙈 bakamicaam
😄😄
Çok da hassas..
Felaket 😅
Cevap
18Cevap
Kimine şans kimine şansızlık bana nasıl geldiklerini bagli bir durum.
Şansım
Şans ölürüm ve zamanla şans olduğumu anlar. Şansını kaybetmek için uğraşırsa da şanssızlığı yaşar.
Şans olurum* lanet oto düzeltme
Şans olduğumu düşünüyorum
çünkü değer kıymet biliyorum
Unutmuyorum
Bilmem.
Ben şans olarak görürüm onlar belki lanet eder.
Yorumsuzum
Kimseye şans ya da şanssızlık olduğumu düşünmüyorum. Süresi geçici durumda olmak benlik değil. Hayatına girdiysem kaderin bir cilvesidir sadece. Güzelleştirmek veya iz bırakıp geçmek, karşı tarafa kalmış.
Bunu onlara sormak daha dogru olurdu sanirim.. Kimisi icin sans, kimisi icin sanssizlik.. Kimisi icin isine yaradigim kadar varim.
şu ana kadar şans olduğumu düşünüyorum. İnşallah bu durum değişmez...
hayat çok garip.
Ben sans olarak görüyorum çünkü sıkıcı biri değilim benle anlaşan biri olursa çok iyi derdi anlayan her zamn yanında olabilecek biriyim
Kişiye göre değişir bence.. Ama genellikle şans getirdiğimi , enerjimin yüksek olduğunu söylerler.. 🤷♀️😌
Hayatıma girenlerin bana şans getirmediği kesin ama...
Şansım olduğunu düşünüyorum ama değerimi bilmiyorlar nankörler
Şans kavramına inanmam. Girenler mutlu olur. Gidenler kendi halinde.
Şans olurum bile isteye zararım dokunmaz ama kaybederler beni.
ben birinin şansı oldum mu 🤔 buna insan kendisi nasıl yanıt verebilir ki
Büyük bir şansım onlar için ama şanslarını hep kaydediyorlar.
Ben iyi biriyim kimsenin şanssızlığı olmadım
Şansım ya ben djdjdj. Tepe tepe kullansınlar hadi djdjdjdj
Cengiz Han der ki: Ben Allah'ın bir cezasıyim. Ve sen büyük bir günah işlememiş olsaydın. Allah seni cezalandırmam için beni sana yollamazdı..
Şansı olurum...
Şans olduğumu düşünüyorum
Her iki durumda oldu.
Gösterdiğim yolda durmadan yürüyeceğine söz verirse kimse üzülmez
Kimin için ne şansı oldu bilmiyorum umarumda değiller birde bununla ilgilenememyaaa
Adamına göre kadına göre ama genelde şanssızlıkları olurum
Narsistlerin doluşacağı bir soru bu ama:)) Şanssızlık olmamışızdır inşallah hiç diyelim
Şansı olurum ama yüzsüzleşmeden 😄
Eşim sen benim en büyük şansımsın der hep.
Bunu onlara sormak lazım ama bence şansım
Onlara sormak lazım aslında
Onların ne olarak gördüğüne göre değişir.
Kimisine şans kimisine bela.
Şans
Bence ben şansım ama onlar farketmiyor
Her zaman şanstım.
Biraz ukalalık yapayım kesinlikle şans
Şansmışım, öyle diyorlar
Şansımda oldu şanssızlıgımda
Şans olduğumu söylüyorlar
Ben şans oluyorum da bana gelenler hep şanssızlık.
Kesinlikle şans
Hayatinin hatasiyim
Şansım
Şansım ben
Lanetim
Büyük ikramiyeyim
Büyük ikramiye
Şans☘️
ŞansıZlık
Her zaman şans
sukretsinler benim gibi birini bulduklarina
Şanssızlık
Hiç biri, ben bir aynayım, herkes ederi kadar,
kimine göre şans kimine göre Allahın cezası😄
Şans olarak gorurum tabiii
şanslıdır
Şans sanırım
Şanssızlk
Şansim
Şansızlık
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?