İyi geceler Azizler! 😔 Bu hayatta şans kimisinin kapısını çalar, kimisinin kapısını çalmayı geçtim yıkar geçer ama kimilerinden adeta köşe bucak kaçar. Fenerbahçe tarafları olarak şans bizden köşe bucak kaçıyor. Ya siz hangi cenahtan, hangi taraftan oluyorsunuz? Söyleyin bakalım azizler söyleyin...✍️
Bu hayatta şanslılardan mısınız yoksa şans görmeyenlerden mi?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
Nerede hata yaptıysam sağlam yapmışım şansım , bahtım kapandı gitti.
Her konuda şanslı olmasam da bunu dert edinemiyorum. Nasip kısmet şans işleri hayatın tadını çıkarmak lazım.
Çok şanssız olduğum çevremdekiler tarafımdan da söylenir.. Maalesef..
Genel anlamda şanslı olduğumu düşünüyorum.. Keyifli geceler..
Hiç ugramayanlardan... Tanışmıyoruz bile kendisiyle...
Oldukça şanslı biriyimdir ama yanımda biri olduğunda şanssız oluyorum nedense.
Her halime şükr ediyorum her konuda şanslıyımdır şanssızlık nedir bilmem Ted sjsj
Çok ballı olanlardanım her şeye rağmen böyle düşünüyorum çok nasipliyim
KOSGEB inşaat alanında destek veriyordu. Ben belgeyi aldım destegi kesti. Var sen hesap et şansımi
Genel olarak şanslı olduğumu soylerler ama değilim bence
Hey şans gel bir konuşalım belki fikrin değişir hep kalırsın benle. Önyargılı olma. 😀
Şanslı olduğumu düşünüyorum
Çok şanssız olduğumu düşünüyorum.
Çok konuda şanslıyım şükür.
Arada bir çalıyor kapımı sağolsun sksjd
Hemen hemen her konuda şanslıyımdır👌🏻
O şans denen şey bana hiç uğraşmadı
Şansın ne olduğundan haberim yok.
Temmuzda üzerime kar yağar yani o kadar
Yarı şanslı yarı şansız.
bazen şanslı, bazen şansız
Sans gormeyenlerden
Şanslıyım çok şükür
Talihimiz yok bahtımız kara
Şans gormeyenlerden yüzüm hiç gülmedi
Sansı gram göremedim
Şans dediğin ne ki
Genelde sansliyimdir
Ikiside
Pek göremedik
Çok şanssızım.
Şanslı
Görmeyenlerden...
Şans mı o da ne?😅
Şanslı sanırım