Malına çok kıymet veren insanlar sizce haksız mı?

genelde böyle birine rast gelince
aman ne kıymetli malın varmış ya da benden değerli mi denilir?
ben de evet değerli diyorum küsüyorlar
haksız mıyım?
Güncellemeler
+1 yıl
kimse kusura bakmasın ben malıma değer veririm sahiplenirim
benim bu huyumu anlamayacak saygı göstermeyecek insanı da hayatımda istemem zaten
beni anlamayan insan benim için kalemim kadar değerli değil
Malına çok kıymet veren insanlar sizce haksız mı?
Cevapla