Hak etmeyen insanlara gereğinden fazla değer yüklemek gibi hatalar yapar mısınız? 


Yüklediğim olmuştur mutlaka ama son zamanlarda kendim de dahil olmak üzere hiç bir şeye değer vermiyorum. Galiba bütün insanî duygu ve hislerimden arındım, kulağa kötü bir şey gibi gelebilir ama gerçekler böyle işte.
Bu maalesef benim elimde olan bir şey değil ister istemez. Değmeyecek insanlara bir sürü anlam yükledim oluyor.
Rica ederiim.
Hak etmeyenlere ne değer vermesi. Ne halleri varsa görsünler diyorum. Umurumda değiller. Artık herkes sadece ederi kadar, fazlası yok..
Rica ederim ablamcımcım.😏🫰🫰
Cevap
8Cevap
Herkese hak ettiği değeri verdiğim için sorun olmuyor
Yükledik de buna değmediklerini yükledikten sonra anladık maalesef..
Ya da onların mumu anca söndü.. Mâlum yatsıyı bekliyor bazılarınınki..
Zaman zaman hak ettiğinden fazla değer verdiklerimi düşündüğüm oluyor bunu anladığımda onu geri de almasını bilirim
Hak etmediğini düşündüğüm insana değer vermem..
verdiğim olmuştur illaki ama geri almasınıda bilmek lazım bcne
Uzaklasırım genelde
Hak etmiyorsa üstünü çizerim
Eskiden olsa evet ama şu an nabza göre şerbet
En büyük yeteneğimdir ajsjsj
Evet o hatayı yaptım
Hayır yüklemem.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?