
🥲🥲 karaktersiz insanlar bence yani tabi insan para kazanmak için çalışır ama helâl şekilde en azından gece uyurken vicdanın rahat olsun

🥲🥲 karaktersiz insanlar bence yani tabi insan para kazanmak için çalışır ama helâl şekilde en azından gece uyurken vicdanın rahat olsun
Karaktersiz kişiler olduklarını düşünüyorum hayatta bir değerlerinin olduğunu sanmıyorum böyle tipler hep çıkarı uğruna düşünüp hareket eder uzak durmak en iyisidir.
Belki biraz ağır bir tabir olacak ama kiralık olduklarını düşünürüm ve kendilerini insan yerine koymaktan ziyade objeleştirmiş kişilerdir. Bunu para için beden satmak vs anlamında söylemiyorum, her anlamda söylüyorum örneğin kalemini satmış bir gazeteciye gerçek bir gazeteci diyebilir miyiz veya rüşvet alıp haksızlığa göz yuman bir adalet memuru, çalışana saygın bir hukukçu diyebilir miyiz bunların hepsi kendilerini başkalarına para için kiralamış kişilerdir. Satmış demiyorum çünkü bu kişiler para ile yönlerini bulurlar yani para kesilirse başkalarının kapılarında nöbet tutarlar.
Aynı şeyi bende düşünüyorum
Ve maalesef bu tarz kişiler çok fazla. Paraya ve güce tapan insanlar en kolay ihanet edecek kişilerdir
Evet 🥲🥲🥲 Allah bizden uzak tutsun
Amin
Eig için teşekkürler🙏
Rica ederim
Knk valla etkileşim olsun diye soruna cevap veriyorum şu an bişi düşündüğüm yok shhsdkncjcjfjfjfn
😍😍😍yaaa cansın
Aynen öyle, helal kazanç her zaman daha değerli ve huzur vericidir. Gece kafanı yastığa koyduğunda vicdanın rahat, kalbin huzurlu olmalı. Para elbette önemli, hayat böyle dönüyor. Ama insana kazandığı kadar kaybettikleri de önemlidir. Karakter ve vicdanı para için bir kenara koymak, uzun vadede insanın kendine zarar verir. Her zaman dik dur ve doğru yoldan ayrılma! 🌟✨
Cevap
7Cevap
Hiç bir şey düşünmüyorum değmez çünkü
bir şey düşünmüyorum.
para için her şeyi yapıyorsa asla o kişinin dostu olmaz çünkü para için dostunu da satar
Karaktersiz olduklarını düşünüyorum menfaat için kendini alçak seviyeye düşürüyorlar.
Paranin herzaman satın aldığı insan tipidir.
Kişiliksiz karakter yoksunular
Onlar satılık köle gibiler
karaktersizlik
Helal olmayan parayla işimiz olmaz.
Karakter olmadığını düşünüyorum
Aç gözlü ve aptal olduklarını
Yani kisiye gore degisir
Sana mı soracak millet seni ne seni ne?
Anlamadım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?