- En zor anınızda yanınızda sizi yarı yolda bırakan insanlar oldu mu ,


Evet oldu sadece sude benim sana nasıl sadık olduğumu bir bilseydin çıldırırdın düne bozuldun degilmi bende bilmiyorum ikimize görenlere birseyler oluyor dün alsam anladım kızdimda dün kadınlar boyle durduknyere anlamıyorum böyle kiskanmalik hareket niye Hadi o halsiz şerefsizlik yaptı aldı ağzının payını benden ya sen sana ne oluyor bana hicmi guvenmedin inanmadın ben senin o kesilen tirnagina feda etmezdim onlar için benimle konuşmayacak çekip gidecek o bacaksız birnkizi kıskanmani anlamayamadim tam bir senedir gönlüm yemin ediyorum en sevdiklerime gönlüm sendeydi ama artık sen benimicin çok ucuz kalitesiz biri oldun ben sana yemin ederim kıskandırcak seni üzecek birseynyapmadim çünkü ben böyle adam satan olmadım Allahım benim yanimdanolsun bana yeter olmamada onun izniyle gördüğün şu an senin mutlulukmu ozaman mutlu kal herseyin planıni yapmışsın sen bana yemin ederim artık zerre kadar umrumda değilsin ben en güzel tatili en guzel biriyle gitmeyi bilmiyormuyum bayram gelsin canım ben gece yarısına kadar seninle tatile gidelim ortam pahalı güzelce eğlenelim konusalim diye uğradım sana supriz yapim seni dusunum sende beni ucuz insanlara değiş ve arkamdan aldalt helal sana iyi birsey yaptın kendinle gurur duy bende burada tek başıma üzilm dükkanda bu yorgunlukta saol hersey için
Sude gör bunu 😂
Şimdi seni tamamen untmaya calismakda vardı şimdi sıkr gitt
https://youtu.be/EehccWqvdvc
Sanırım 2 sene önce falan.
Yine her şeye rağmen güven payı bırakıyorum ama eskisi kadar da "bu tamamdır" diyip arkamı dönemiyorum.
Ne yapıyorsa zaten ilk başta yapmaz dediklerimiz yapıyor.
İnsan aslında güvenmiyor , ama sevdiği değer verdiği için zaafa düşüyor
Aynen evet bu çok doğru
Önemli olan ne zaman kaybettiğim değil.
Kaybetmiş olmam bence :)
Kaybettin mi olric 🤔
Evet ;)
Onlar kaybetmiş o zaman 🤷🏻♀️
Cevap
1Cevap
Ben hala güveniyorum ya, safım ben.
Galiba evet 🤷🏻♀️
Güvendiğimde.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?