Duygularınızı paylaşır mısınız yoksa her şeyi kendi içinizde mi yaşarsınız?

Ben bütün duygularımı kendi içimde yaşıyorum. Sevdiğim biri var ve ben en yakın arkadaşıma söyleyemiyorum o kadar ki kendi içinde yaşayan biriyim. Sevmiyorum böyle olmayı beni duygusuz biri sanıyorlar ama bir yandan da hoşuma gidiyor kimseye açık vermiyorum. Ama bazen de diyorum ki ben de insanım beden tek başına taşıyorsun bütün dertelrini paylaşsana. Ama olmuyor işte. Peki söz nasılsınız bu konuda
Duygularınızı paylaşır mısınız yoksa her şeyi kendi içinizde mi yaşarsınız?
Cevapla