Kapali bir kizim ama kapalı kızları kendime rakip görüyor ve kıskanıyorum. Çok mu anormalim?

Sonuçta ayni taraftayiz yani. Onları kiskanmamam lazim ama boyleyim.
Güncellemeler
+1 yıl
Taraf derken aynı görüş, benzer yaşam tarzları demek istiyorum
Kapali bir kizim ama kapalı kızları kendime rakip görüyor ve kıskanıyorum. Çok mu anormalim?
Cevapla