Sosyalleşemiyorum, herkes tüm gün işten sonra orada buradayken benim pil bitiyor. Tek başıma nasıl eğlenirim?

İş çıkışı, tatil günleri vs o kadar sıradan ki
25 imdeyim yani biraz eğlenmek istiyorum ama uyuyorum işe gidiyorum TV izliyorum sadece bu yani. Artık bende normal insanlar gibi mutlu olmalıyım
Sosyalleşemiyorum, herkes tüm gün işten sonra orada buradayken benim pil bitiyor. Tek başıma nasıl eğlenirim?
Cevapla