İş yerinde gruplaşma var, hep ben yalnız kalıyorum ne yapacağım?

Bu durum sürekli bana okul zamanlarımı hatırlatıyor gerçekten fena oluyorum iş yerinde de başıma gelmesi üzücü ve travmatize benim için burada altı beş kişiyiz bir tanesi bugün izinli neyse yemek yiyeceğiz neymiş efendim üçü yiyecekmis ben tek yiyecekmisim o kadar ağırıma gitti ki anlatamam zaten gün içinde de sürekli bölümü terk edip edip sigara içmeye gezmeye falan çıkıyorlar bölümde beni tek bırakıyorlar yapılacak iş yok diye bende yutkuna yutkuna oturuyorum ama gerçekten ağrıma gidiyor kendimi sürekli kimseyle arkadaş olmak zorunda değilsin işini yap yeter diye diye ikna etmeye çalışıyorum ama moralimin bozulmaması imkansız

İş yerinde gruplaşma var, hep ben yalnız kalıyorum ne yapacağım?
Cevapla