Erkekler mi kadınlar mı daha uzun süre küs kalmaya meyilli?

Küsmek sanki kadınların silahı gibi.
Ama kadınların gönlünü almak bir o kadar da kolay diye düşünüyorum.
Erkekler ise zor küser ama tam küser gibi geliyor bana.
Peki sizce?
Erkekler mi kadınlar mı daha uzun süre küs kalmaya meyilli?
Erkekler mi kadınlar mı daha uzun süre küs kalmaya meyilli?
Erkekler mi kadınlar mı daha uzun süre küs kalmaya meyilli?
Cevapla