Doğru ve iyi olan neden bir zayıflık olarak algılanırken agresif insanlara güçlü olduklarını hissettirir insanlar?

Agresiflik, patavatsızlık, kaba olmak bir güç değildir. ortalığı yıkan basbas bağıran hadsiz hareket eden insanlar güçlü değiller ve iyi bir şey yapmıyorlar. halbuki onlara özellikle saygı duyup onları güçlü hissettirenler var.
İyi olmayı seçmek eziklik değildir. Bir zayıflık hiç değildir. tercihleri ile iyi olan biri iyilik ettiğinde zayıf olmuyor. hatta gerçek güç bilinçli iyiliktir. İyilik demek olaylara yaklaşabilmeyi bilmektir de. kontrolsüz biri de bilinçli iyiliğe sahip hareketler edemez ne de olsa. İyilik kontrol gerektiren bir güçtür. Bilinç ise güce yön veren çok büyük bir etken.
Doğru ve iyi olan neden bir zayıflık olarak algılanırken agresif insanlara güçlü olduklarını hissettirir insanlar?
Doğru ve iyi olan neden bir zayıflık olarak algılanırken agresif insanlara güçlü olduklarını hissettirir insanlar?
Cevapla