Daima tek kişi yaşadım içimde farklı dışımda farklı bir insan olmadım ne varsa her zaman dilimde Ama şu klişe lafa katılmıyorum işte her şey dilinde kalbi Temiz Saf hayır her şey dilimde çünkü haksızlığı kabul etmiyorum kalbimi de temiz tutmaya çalışıyorum insanlara haksızlık yapmayarak kimse bana yapmadığım bir şey için kötülük edemez
Sana acı olanı söyleyeyim. Hep tek kişi olarak yaşamışım. Bunu zaman içinde fark ediyorum. Arkadaşlarım var dostun var ama hiç bir zaman bana gerçek arkadaş ve gerçek dost olmamışlar. Sürekli başarılarımı kıskanarak ışığımı kapatmaya çalışanlar oldu. Kısaca tek yaşamışım ve galiba gelecektede yalnız yaşayacağım. Benim için bu bir sorun değil ama verdiğim değere, gösterdiğim samimiyete ve harcadığım zamana üzülüyorum.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Ne tek ne iki genelde çok kişilik yaşıyordum yakın zamanda sadece kendim için yaşarım ve keyfim kim olmak kaç kişi olmak isterse onu yaşarım ama kendim istediğim gibi
Evet aslında tek kişilik değil birçok kişi için yaşadım. Sevdiklerim için kendimden çok şey verdim. Hep tekim hep yalnızım zannettim. Oysaki benliğimin içinde başka bir ben olduğunu fark ettim.
16 sene boyunca iki kişilik bir hayatım oldu ama sonunda gördüm ki aslında tek kişi savaşmışım. sonra dedim ki bundan sonra tekim, savaşım tek başıma devam edecek bir baktım iki kişiyiz 🥰 hayat şaşırtıyor insanı yani../
Çocuklarım olana kadar tek kişilikti. Onların 18inden sonra yine tek kişilik yaşarım diye düşünüyorum belki, kim bilir, bakalım, göreceğiz 😄 çocuk olunca emin olamıyorsun böyle😄