Yalnızken kendinizi nasıl desarj edebiliyorsunuz?

Ben artık insanlıktan nasibimi aldım kimsenin bana yâr olacağı yok kendi başıma mutlu olmak kendi başıma gezmek istiyorum ama kendim için bana ne iyi gelir bunun cevabını bilmiyorum akşam sahile gideyim diyorum üşüyorum yemek yiyim diyorum kilo alıyorum 😅
Yalnızken kendinizi nasıl desarj edebiliyorsunuz?
Cevapla