Birisi sizden gittiği zaman üzülür müsünüz?

Birisi sizden gittiği zaman üzülür müsünüz?
Şimdi verdiğiniz emekleri düşünün, yaptığınız fedakarlıkları, harcadığınız çabaları, birşeyler ayakta kalsın diye uğraştığınız zamanları düşünün. Birileri sizden gitti diye belki üzülüyorsunuz ya da kaybettiğiniz için ağlayıp sızlıyorsunuz, bırakın gitsin..
Birisi sizden gittiği zaman üzülür müsünüz?
Cevapla