4 yaşındaki oğlumdan düzenimi kurana kadar ayrı kalmam gerekiyor. Bunun ağırlığı beni çok üzüyor?

Oğluma çok büyük haksızlık ettiğimi düşünüyorum boşanarak. Onu bir aylığına anneme bırakmak zorunda kalmıştım. Bir haftadır yanındayım ama yine gitmem iş bulmam düzen kurmam gerek. Beni anlayan kimse yok. O kadar stresliyim ki. O kadar üzülüyorum ki. Farkında olmadan yüksek sesle konuşuyorum sert tepkiler veriyorum oğluma bile kızıyorum tahammül edemiyorum.
4 yaşındaki oğlumdan düzenimi kurana kadar ayrı kalmam gerekiyor. Bunun ağırlığı beni çok üzüyor?
Cevapla