Hanımların sempatik veya cazibeli bulmadığı bir erkeğim ama sosyal ortamlarda karşı cinsle iletişim kesmiyorum. Doğru mu yapıyorum?

Merhaba merhaba düzeyinde de olsa, hal hatır sormanın ötesine geçmese de saygıda kusur etmeksizin hanımefendilerle iletişimi sürdürmem beni sosyal birisi mi yapar yoksa sırnaşık birisi mi? Aşağılamadan küfretmeden insanca duygular içerisinde cevap verirsek minnettar kalırım.
Hanımların sempatik veya cazibeli bulmadığı bir erkeğim ama sosyal ortamlarda karşı cinsle iletişim kesmiyorum. Doğru mu yapıyorum?
Cevapla