Güzelde biriyim ama Karşı cinsle buluşmalarda sessiz sakin ve hanıcık olduğum için hata mı ediyorum?

Bana dün çocuk çok sakin ve hanım efendi birisin enerjimiz tutmadı dedi moralim bozuldu bir daha bana yazma kendine iyi bak dedi

173 boyunda sarışın 57 kilo bakımlı kibar ince sesli, işinde gücünde aşçı ve saygılı bir kadınım 26 yaşındayım

Dıştan bakan manken gibi içten bakan düzgün biri diyor ama ilişki konularında niye böyle oluyor ne bekliyor bu erkekler üstlerine atlamamı

Güzelde biriyim ama Karşı cinsle buluşmalarda sessiz sakin ve hanıcık olduğum için hata mı ediyorum?
Cevapla