Yalan söylemek yasak olsaydı kadınlar mı yoksa erkekler mi daha çok zorlanırdı?

Yalan söylemek yasak olsaydı kadınlar mı yoksa erkekler mi daha çok zorlanırdı?
Hangi taraf daha çok zorlanır? Neden?
Yalan söylemek yasak olsaydı kadınlar mı yoksa erkekler mi daha çok zorlanırdı?
Cevapla