Soru başlıkta
çoğu insan kendini geliştirmeye kapalı ve bunu gayet normalmiş gibi dile getiriyorlar garip değil mi?
çoğu insan kendini geliştirmeye kapalı ve bunu gayet normalmiş gibi dile getiriyorlar garip değil mi?
Çünkü sadece ve sadece görüntü odaklı çalışıyor kafaları. Sevecekleri insanı bile karakterine göre değil tipine göre belirleyen bir kitle...
Cevap
6Cevap
Toplumun bilim seviyesi düşük olduğu için.
Kadınlar paraya, erkekler görünüşe önem verdiği için
Hepimiz egomuza ve cinsel güdülerimize göre hareket ederiz. Ve bu iki kavram için de beğenilmek ve onaylanmak çok önemlidir. Talepleri bu para ve görünüş ile büyük ölçüde karşılarız.
İç huzuru sorun eden zeki insanlardır. Onlar sürekli arafta kalıyor maalesef. Ben genel insanlar için bahsettim. Zeki insanlar için umut yok bence
Aptallar varlığını başkalarına yapışarak sürdürür. Tek başlarına kafayı yerler
Kendilerini geliştirmeye kapalı olduklarını nasıl dile getiriyorlar?
Toplumun eğitim ve bilinç seviyesi düşükte ondan.
Yoo mal oldukları için öyleler sjsjjs
Elit bir topuluk değil çünkü
Kabullenilmiş bi çaresizlik var
Kültür ile ilgili
Ülkede bu şekil statü koyuyor insanlar kendilerine
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?