Dayım benim hakkımda hasta o elinde değil demiş. İnsanlar neden bu kadar pis kalpli?

Babamla dayım telefonda konuşurken duydum o onun da elinde olan bi şey değil psikolojik durum dedi. Pdr mezunu. Bunu beni yolun ortasında sopayla döven babama her gün bana namussuzluk yapmışım gibi en ağır küfürleri eden anneme değil bana söylüyorlar. Modellik yapıp para kazanmak için şehir dışına gittim ve gittiğim yer dolandırıcı yalancı çıktı diye. Hastalıkla ne alakası varsa artık 😃
O annem bana eziyetler ederken susan susmakla da kalmayıp anneme yalakalanmak için hiçbir sebep yokken bana hakaret eden bunak gibi davranan Babamsa anneme annem ona yurt dışına taşınalım diyince şey demiş “hasta kızın var burada nasıl bırakçan”
bunu diyen adam otelde kalmamak iÇin parası olduğu halde ormanda yatan ve biz arabada 5 kişi kalmaya çalışırken kardeşime koltuğu öne Çek dedim diye beni otelin önünde gece 2de sopayla döven adam…
Güncellemeler
+1 yıl
Hain insanlardan uzağım. Modellik yapmak istedim diye kime zarar vermişim ki burada bile bana saldıranlar var şslslkdkdjd şu konuda? Bana? Ne alaka diyorum ama şaşmam Çünkü hain pis çok
Güncellemeler
+1 yıl
Ama ben nasıl insansam Allah yek beni yaratmamış başka insan olanlar da var onlardan yorum fikir almak için sordum bu soruyu💝 Modellik kötü bi modellik değil kapalı modellik
Dayım benim hakkımda hasta o elinde değil demiş. İnsanlar neden bu kadar pis kalpli?
Cevapla