Evet arkadaslar 10 aylik evliyim. Esimin ailesi biraz sınır konusunu cok ihmal ettikleri icin biraz geri durdum ama saygisiz durmadim. Benim bilerek özel gunlerimde ya da bi basarim biseyim oldumu asla deger vermezler. Kayinvalidem calistigmi ve antramana gittigmi bilir buna ragmen arada bana is cikarir. Kendini ev hanimi ve safece diger iki buyuk cocuklarina yardimi olur bize Hic. Yok okuma olucak su tatliyi yap ya da haftaicide olsa bi misafitlik bisey cikarir. Bende calisan biriyim haftaici yapamiyorum haftasonuda 2 gun oda öyle cabucak geciyor. Neyse yuzyuze tartismamoz olmadi fakat 1 ay önce disimden dolayi buyuk sorunlar yasadim 2 hafta ise falan gidemdim. Ilk hafta öylece yattim o derece. Bildigi halde bi hafta sonra bi mesaj atti okadar. Ama kendilerinin biseyi oldumu surekli bdndden sunu yap bunu yap gibi söylemleri oluyo. Kimi defa yapip kimi defa yapmiyorum cunku beni yönetmeye calisiyolar ilk gunden beri. Görumcemden Hic haz etmiyorum kayinvalidemi yöneten o. Ailenin muhtari oynayip ortaligi karistiriyo. Aylar Boyu Benle yeni evliyken konismayip simdi diger kardesi evleniyo diye bana yakin davranmaya calisiyo ailecilik oynuyo, simdi geldi aklina 😃😅Bende esim hatrina idare ediyorum.
Bugun kayinvalidem hastaymis vd yakin oturuyoriz. Bana deger verdigi hissetmiyorum hep bos lafta seviyo. Sizce esimle yemek göndermelimiyim? Zaten cok yorgunum ve bugune kadar bana faydalari Hic olmamistir
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Aynısını yapman gerekiyor
Bencede, inan cok zoruma gitmisti normal hastayken bisey aramiyotumda ozaman cok kötuydum
Hiç acıma derim
Kesinlikle Bana bi iyilikleri dokunucak on tane geriye isticeklet. Bide iiyilikleri olsugu halde yukarida belirttigim gibi yorucu isterler zsten bitmiyo hepsinide yapmiyorum
Seni acuçlarına almasına izin verme buna müsade edersen kurtulamazsaın
Haklisinkz. Her seferinde hayir demiyorum orta yol bularak. Kendimden fazla ödun vermiyorum cunku degmiyor. Safece esim hatrina okadae
Sen bunu yaptıkça değerli olursun ve senden çekinirler aranızda doğal bir resmiyet olur
Öyle kesinlikle
Siz bu islerden gayet iyi anliyosynuz
Repertuvar geniş bende 😉
Her yola çözüm var😀
Cok iyi harbiden, cogu erkek suclayici sekilde yorumlar yapiyolae kadina. Ama en buyuk kötuluk sınır çizgilerin ihmali bence
Bu hayatta önce sen olmalısın eğer sen kendini düşünmezsen başkası hiç düşünmez sen de başkaları için katlanirsin
Kesinlikle öyle! Uyguladigim taktik o zsten annem sagolsun oda öyle det. Zsten aglarsa anam aglar gerisi yalan aglar
Ne kadardır evlisin
10 ay
Bastan beri sınır belli bi mesafe koydum. Cunku dengesiz insanlar.
Neyseki yolun başındasın ve kararlı olman güzel ve bu hikayede kazana sen olacaksın yeterki kararlılığından ödün verme verdiğin zaman bu tipler yatak odana bile karışır
Cok sagolun. Inan kötu bi insan olsugmu dusundugum icin degil sadece böyle mic mic ic ice iliskiler sevmedigim icin. Hala görumcem vs beni degistirebilicehni saniyo. Ilk aylarimda kucuk bir sebepten dolayi kac ay konusmadi sonra aylar sonra abisi evlenicek diye biz aileyiz yeni gelinde aileye geliyor kardes gibi olalim tarzi konusmalar yapti demin. Cani istedigi gibi olucak saniyo bende fazla samimiyet kurmuyorum, arayip sormuyoruz karsilikli öyl e mesaj falan . Görursem Kayinvalide gilde ayda bir göruyorum okadar. Daha fazla sınırı aşmasına gelmiyorum.
Bu arada örnek olarak fazla evime kimseyi cagirmam daha cok ben giderim jendi anneme veta kv olsun cunku zaten calisiyotum. Kv yakin oturuyor, ilk aylarda cat kapi geldi bir iki kere haftaici aksamln 8-9 da bunaldim diye. Bende tepki koydum Esime oda konustu birdaha yapamadi
herkes ektıgını bıcer
Haklisiniz sorsaniz sorun bende. Ama inanin calisan spir yapan biri ve yeni duzen vs yeterince yorucuyken birde es ailesiyle ugrasmak daha yorucu. Kendimce en iyisini yaptigmi dysunuyorum. Bana bi iyilikleri dokunucak on tane geriye isticekler
Burdan konusabilirsiniz