Bi kiz var ise beraber basladik ve bir kurs var işe bagli. Is saati olarak sayiliyo. Diyelimki kurs 1 saat erken bitti işe gitmeliyiz. Okulumuz erken bitince ben gidiyorum ise ama kiz gitmek istemiyor ve tartisiyo nerden bilcekler kursunnerken bittigini gec gidelim diye. Bende 4 ay denem surece oldugu icin riske girmek istemiyorum. Neyse tartisdik. Gecen hafta ben hastaydim rapor aldim covid dim. Bana diyo ki "inan bana biz 1 saat gec gitsek bu 1 hafta rapor almaktan kotu degildir. Nekadar utanmaz bir insan nasil rezilce bir davranis bir insani hastaligiyla vurmak napiyim hastaydim hayatinda hic bukadar atesim olmamisdi insan hastaysa hastadir IKISI AYNI SEY MI? SEN KEYFI GITNIYELIM DIYOSUN sinir krizi geciriyorum yeminle aglicam insanlar nasil bukadar hadsiz olabiliyor bu nekadar hadsiz bisey hastaligimi icine kariszirmak.. sanki bilerek yaptim
Tartışırken hastalığımı içine karıştırdı? İnsanlar nasıl bukadar hadsiz? Sinir krizi geçiriyorum?
Güncellemeler
+1 yıl
Yardim edermisiniz öyle sinirim ki moralim bozuk tum gun
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Bence umursamayın çoğu insan ne dediğini bilmiyor
İnsanda iş ahlakı olmalı herseyden öne. Sen dogrusunu yapıyorsun hiç bosuna takılıp kendini üzme. Eminim ki o işyerinde o kız fazla barınamaz en basından böyle yapyıyorsa. Geçmiş olsun
Hayir inan ki o cok daha deger goruyor. Gayet memnunlar ondan cok girisken oldugu icin
Söylediği lafın ne kadar anlamsız boş saçma olduğunu düşünerek kâle alma.
Saçma sapan bir kıyas yapmış aklınca :D sadece komik
Evet apgal kiz
Kötü Türkçe yazıma sahipsin. Konuya gelirsek ondan rahatsız oluyorsan at hayatından.
Nasl atiyim hayatindan? Ayni is yefinde ayni siniftayim benmi karar veriyorum? Ayrica ysbanci oldugum icindir.
Fikirlerimiz uyuşmuyor demen yeterli. Nerelisiniz?
Buraya yazamam ki herkes goruyor
Ya o surekli beni gitmemek icin ikna etmeye calisiyor
Senin özel yanında ne kimse tanımaz seni. Bunun cevabını başta verdim.
Hayir burada yazmak istemiyorum taniyan olabilir. Mesaj atabilirsiniz sorun olmaz. Kiza grlince ödle demem yetmiyor cunku bir nevi "mecburi is arladasligimiz" var
İş yerinde kimseyle iyi olmak zorunda değilsin. Daha önce sana mesaj atmıştım, cevap vermedin. Yazabilirsin oraya
mal insanları bu kadar umursamanda hata. bırak ne diyorsa desin niye kafana takıyorsun bu kadar. altı üstü bir mal
Sxgnzhx
Haklı yorum
Haddinden fazla değer, soytarıyı kral eder. Yol ver gitsin o kıza
Ayni is yerindeyiz yol vermekle alakasi yok ki
İletişimi kes
İnsanlar = Şeytanlar
Bi b... k bekleme
Ama açık açık yüzüne söyle, yani Ben olsam söylerdim
Ne söylim ki ya gercekren hakli degilmiyim hastaligi niye karistiriyor
"Senin ne haddine de, bana bu tarz bi şey söyleyebilirsin, sen kimsin tam olarak?"
Böyle söylemelisin
Şu an hicbisry olmadi gibi konusuyo
Seni insan yerine koymuyo demek ki
sen gelme o anlamadi kursu devam ediyor derim de
Ayni kurstayiz
tamam iste o anlamiyor ozel olarak devam ediyor :)
benim patronda surekli curuk derdi bana
Tokatla akıllı olsun